Bănci și Asigurări

Comerţul electronic dă semne de revenire: eMAG a vândut de Black Friday de 731 mil. lei, plus 14% faţă de anul anterior. Şi Banca Transilvania a anunţat cifre record: un număr de aproape 8 mil. de tranzacţii pe 10 noiembrie, o creştere de 28% faţă de 2022 şi dublu faţă de o zi obişnuită.

Comerţul electronic dă semne de revenire: eMAG a...

Autor: Adrian Seceleanu

13.11.2023, 00:07 1193

eMAG, liderul pieţei locale de retail online şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, a înregistrat vineri 10 noiembrie - în ziua evenimentului de de shopping Black Friday - vânzări de 731 mil. lei - cea mai mare cifră de la derularea campaniei pe plan local şi o creştere de 13,5% faţă de ediţia din anul anterior. Compania anunţase o ţintă de vânzări de 680 mil. lei.

„Rezultatele Black Friday de anul acesta ne-au depăşit toate aşteptările“, a comentat Tudor Manea, CEO al eMAG. El a pus accent pe creşterea puternică a mai mulţi indicatori-cheie: o creştere cu 50.000 a numărului de clienţi care au făcut comenzi şi un plus de 26% a numărului de produse comandate, la 2,8 milioane. Este cel mai mare număr de clienţi şi cea mai mare creş­te­re a vânzărilor (87 mil. lei) de când a fost organizat evenimentul pe plan local, au subliniat reprezentanţii eMAG. „În online este în continuare mult loc de creş­tere“, a punctat Tudor Manea.

Creşterea peste aşteptări pare a indica o revenire a comerţului electronic, care a avut un an 2022 slab, după ce clienţii s-au reorientat spre magazinele clasice după ce în martie s-au ridicat toate restricţiile din pandemie.

Şi Banca Transilvania, cea mai mare bancă locală după active, a anunţat o zi de 10 noiembrie cu „recorduri istorice”. „BT a marcat un record istoric de Black Friday, în 10 noiembrie a.c., cu aproape 8 milioane de tranzacţii într-o singură zi, prin canalele BT - carduri, POS-uri, bancomate etc. Este vorba de o creştere cu 28% faţă de Black Friday 2022, respectiv dublu faţă de o zi standard din acest an.” Banca Transilvania susţine că este principalul procesator de plăţi din România datorită dimensiunii business-ului şi a volumului de operaţiuni derulat prin intermediul său, prin toate canalele.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO