Bănci și Asigurări

Cristian Mustaţă, BCR: În momentul de faţă avem 45% din credite acordate 100% din platforma online George. Marian Ignat, BCR: Anul trecut, populaţia a făcut un salt în lumea digitală, dar nu era 100% pregătită

Cristian Mustaţă, BCR: În momentul de faţă avem 45%...

Autor: Mircea Nica

20.05.2021, 00:05 784

♦ Victor Iancu, KPMG: Cursa digitalizării pentru oferirea canalelor digitale clienţilor se va termina, iar diferenţa o va face experienţa pe aceste canale ♦ Mădălina Popa, Microsoft: Ca tendinţă se merge către zona în care banca trebuie să ofere o soluţie digitală, unitară, simplă ♦ Alex Bălan, Bitdefender: Un lucru interesant pe care l-am observat este că digitalizarea accelerată a prins foarte multe organizaţii nepregătite.

Peste 1,15 milioane de clienţi unici ai BCR folosesc aplicaţia online a băncii George, iar circa 90% din clienţi folosesc George pe dispozitivele mobile, susţine Cristian Mustaţă, director adjunct distribuţie retail la BCR, a doua cea mai mare bancă de pe piaţa locală după active.

„Avem peste 40% din creditele de nevoi personale achiziţionate prin George, peste 50% din cardurile de credit luat prin George şi peste 60% din produsele de overdraft sunt achiziţionate prin George. Astfel, este un progres semnificativ. În momentul de faţă avem 45% din credite totale acordate 100% din George“, a explicat Cristian Mustaţă într-o videoconferinţă. La rândul lui, Marian Ignat, director executiv distribuţie retail în cadrul BCR, a spus că anul trecut, populaţia, care nu era 100% pregătită, a făcut un salt în lumea digitală, în sensul în care în 2019 circa 70% din populaţie utiliza in­ternetul,  pentru zona de social media, presă şi entertain­ment.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24