Bănci și Asigurări

Kuldeep Kaushik, CEO al NN România: Nevoia tot mai mare de protecţie şi preocuparea pentru well-being sunt premise solide pentru reducerea deficitului de protecţie din România şi pentru creşterea adopţiei asigurărilor, ca soluţie de protecţie în momente neprevăzute

Kuldeep Kaushik, CEO al NN România: Nevoia tot mai mare...
17.11.2023, 00:06 202

Ziarul Financiar a început să publice câteva dintre mesajele primite de la cei mai importanţi manageri din businessul românesc în cadrul campaniei ZF 25 de ani. Mesajele lor le găsiţi în suplimentul aniversar ZF 25 de ani de astăzi împreună cu ediţia tipărită din ZF.

 

„Lecţiile ultimilor ani ne-au arătat că adaptabilitatea şi rezilienţa au devenit obligatorii pentru orice business şi că transformarea şi managementul schimbării nu mai sunt doar un obiectiv în planurile de viitor, ci o abordare strategică. Companiile şi societatea caută, mai mult ca oricând, să asigure evoluţii sustenabile, în ciuda provocărilor de până acum şi din viitor, construind pe bazele aşezate în ultimii ani.“

Cum vedeţi evoluţia sectorului de activitate din care faceţi parte în următorii zece ani?

„Prin tot ceea ce facem, punem oamenii pe primul loc, atât în ceea ce priveşte echipa, cât şi cei peste 2,3 milioane de români care se bazează pe NN pentru un viitor financiar mai bun. Obiectivul nostru este să contribuim la stabilitatea şi well-beingul lor financiar şi ştim că asta înseamnă protecţie şi o plasă de siguranţă pentru neprevăzut, dar şi liniştea unui plan financiar pe termen lung. Portofoliul nostru diversificat de soluţii, ecosistemul digital prin care oferim experienţe excelente în interacţiunea cu asigurările şi pensiile private şi strategia noastră sustenabilă de dezvoltare sunt modul nostru de a ne asigura că suntem alături de oameni când şi cum au cel mai mult nevoie.

În perspectivă, cred că avem suficiente motive să privim spre următorii zece ani cu o doză de optimism. Dinamica economiei, accesibilitatea investiţiilor străine, flexibilitatea tot mai mare a pieţei muncii, care transformă stilul de viaţă şi modul de lucru al oamenilor, dar şi accelerarea transformării digitale în multe industrii sunt doar câteva dintre ele. Iar privind către industria de asigurări, nevoia tot mai mare de protecţie şi preocuparea pentru well-being sunt premise solide pentru reducerea deficitului de protecţie din România şi pentru creşterea adopţiei asigurărilor, ca soluţie de protecţie în momente neprevăzute.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO