Bănci și Asigurări

Nu aveti ce face cu 2.000 de euro ? Cumparati un Brad

23.04.2003, 00:00 14

Banca Romana pentru Dezvoltare-Groupe Societe Generale a lansat un nou instrument de investire in euro - un plan de investitii cu o componenta de asigurare de viata.
Brad este de fapt un plan de investitii cu o  componenta de protectie de viata importanta:  10% din primele platite (maximum 2.500 euro), care se adauga la valoarea acumulata. Fiind un produs care este destinat unei clientele cu venituri ridicate, nivelul minim al primei a fost stabilit, potrivit oficialilor bancii, in consecinta.
"Cei care doresc sa investeasca in acest program, trebuie sa dispuna de minimum 2.000 de euro, depunerile ulterioare fiind de cel putin 500 de euro ", a afirmat Rozaura Stanescu, directorul  Directiei Studii si Dezvoltare Produse si Piete a BRD - Groupe SociA©tA© GA©nA©rale.
Potrivit oficialului bancii, Brad ofera oportunitatea plasarii investitiilor pe pietele financiare internationale, prin intermediul a  doua programe  administrate la Luxemburg, cu urmatoarea structura : Actual - 100% obligatiuni corporatiste si Consevator - 100% obligatiuni guvernamentale.
Investitorii pot opta pentru oricare din cele doua programe de investitii sau pentru ambele, cu conditia ca cel putin 5% din prima platita sa fie alocata intr-un  program.
Un alt element de noutate este faptul ca pot fi asigurati inclusiv copiii sub 1 an, limita maxima de varsta fiind de 62 de ani. 
BRD - Groupe SociA©tA© GA©nA©rale, impreuna cu societatea de asigurari AVIVA Asigurari de Viata, a lansat in iunie 2001 unul dintre primele produs de bancassurance, Stejar in lei. In urmatoarele cateva luni acest produs a fost oferit si in dolari.
Banca Romana pentru Dezvoltare este cea de-a doua banca din sistem, cu o cota de piata de 15-16% din punct de vedere al activelor detinute, la sfarsitul anului trecut raporand un profit net de 67 milioane de dolari. Strategia bancii este orientata in aceeasi masura atat spre segmentul persoanelor fizice cat si spre cel al companiilor. Incepand de anul trecut insa, pe segmentul persoane fizice, a inceput sa se contureze un segment de produse si servicii oferite celor cu bani, incepand cu produse de economisire pana la credite pentru locuinte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO