Bănci și Asigurări

OTP Bank lansează o campanie prin care clienţii pot obţine oferte cu zero costuri pe întreaga durată de valabilitate a contractelor semnate în perioada 2-14 mai

OTP Bank lansează o campanie prin care clienţii pot...

Autor: Cristina Bellu

02.05.2023, 11:55 446

OTP Bank România a lansat Campania de Primavară prin care clienţii noi, atât persoanele fizice, cât şi antreprenorii, care aplică online, pot obţine oferte cu zero costuri pe întreaga durată de valabilitate a contractelor semnate în perioada 2-14 mai. 

În oferta destinată persoanelor fizice este oferit pachetul de produse şi servicii bancare OTP Lejer, cu următoarele produse şi beneficii incluse: cont curent, card de debit Mastercard, internet şi mobile banking şi alerte SMS (control card şi control cont), cu zero costuri pe viaţă şi zero condiţii lunare de încasare şi tranzacţionare. 

În paralel, campania de primăvară pentru antreprenori, cu zero costuri pe viaţă, se adresează tuturor persoanelor juridice, indiferent de forma de organizare. 

Pentru a beneficia de avantajele ofertei, antreprenorii trebuie să aplice în intervalul 2-14 mai şi să devină clienţi noi ai băncii în termen de maximum 60 de zile de la data prezentării tuturor documentelor necesare, spun reprezentanţii băncii. 

„Şi anul acesta propunem clienţilor, atât persoane fizice, cât şi antreprenori, o ofertă competitivă şi eficientă, cu zero costuri pe viaţă, care întâmpină nevoia acestora de predictibilitate şi de reducere a costurilor, printr-o simplă aplicaţie online“, spune Roxana Hidan, director general adjunct şi coordonator al Diviziei de Afaceri la OTP Bank România“.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO