Bănci și Asigurări

ZF Bankers 2018. Ionuţ Stanimir, director executiv marketing şi comunicare, BCR: Cred că sunt prea puţine soluţii propuse de bănci despre ce poţi să faci cu banii tăi

Ionuţ Stanimir: „Dacă serviciile bancare vor da valoare adăugată şi convenienţă şi dacă adăugăm şi educaţia financiară a clienţilor, nu vom avea probleme“.

Ionuţ Stanimir: „Dacă serviciile bancare vor da valoare adăugată şi convenienţă şi dacă adăugăm şi educaţia financiară a clienţilor, nu vom avea probleme“.

Autor: Alex Ciutacu

26.09.2018, 00:04 338

Una dintre problemele principale ale industriei bancare din România, din perspectiva clienţilor, ar putea fi lipsa unui portofoliu complex de soluţii, pe care băncile să le aducă în faţa clien­ţilor drept variante de economisire sau in­vestiţie, industria locală con­centrân­du-se mai mult pe îmbunătăţirea for­melor de tran­zacţionare.

„Vorbim mult despre penetrarea banca­rizării. Dacă ne uităm la soluţiile de tranzacţii oferite de bănci, vedem că ele sunt avansate, dar cred că nu am vorbit destul despre intensitatea bancarizării. Cred că sunt prea puţine soluţii propuse de bănci despre ce poţi să faci cu banii tăi“, a explicat Ionuţ Sta­nimir, director executiv marketing şi co­municare la BCR, în cadrul eveni­mentului ZF Bankers Summit 2018.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO