Burse - Fonduri mutuale

Retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre Deco vrea să se finanţeze din nou cu obligaţiuni. Acţionarii au aprobat emiterea de bonduri de maximum 7 mil. euro. Anul trecut, compania a raportat venituri operaţionale cu 50% mai mari şi o EBITDA de peste două ori mai mare

Retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre Deco...

Autor: Tibi Oprea

18.03.2021, 14:40 1277

Vivre Deco, retailer online de mobilă şi decoraţiuni care la începutul lunii aprilie 2020 a listat obligaţiuni de 3,5 mil. euro la Bucureşti, a anunţat joi la Bursa de Valori Bucureşti că acţionarii au aprobat emiterea de obligaţiuni corporative de maximum 7 milioane de euro, ce va putea fi derulată de societate prin una sau mai multe programe de emisiune, pentru dezvoltare.

Obligaţiunile vor fi nominative, cu valoarea nominală de 500 de euro pe unitate, dematerializate, necondiţionate, negarantate şi neconvertibile.

În anul 2020, societatea a realizat venituri din exploatare în valoare de 295,2 mil. lei (61 mil. euro), în creştere cu 50% comparativ cu anul 2019.

Indicatorul standard al eficienţei operaţionale folosit pe plan global, EBITDA, a atins valoarea de 17,1 mil. lei (3,5 mil. euro) pentru anul 2020.

“Se poate observa un procent de creştere a EBITDA mai mult decât dublu comparativ cu anul precedent, moment la care valoarea atinsă a fost de 6.861.045 RON, echivalentul a 1.445.892 EUR”, transmite Vivre Deco.

De asemenea, Vivre Deco scrie în raportul la bursă că “urmăreşte consolidarea permanentă a relaţiei atât cu furnizorii săi, cât şi cu partenerii societăţii. Astfel, de la debut şi până în prezent, a fost dezvoltată o bază semnificativă de parteneri, în prezent numărul total al partenerilor societăţii fiind de 9.850 (furnizori şi selleri) ”.

Anul trecut societatea a lansat o nouă linie de business - Vivre Marketplace, care le facilitează vânzătorilor accesul rapid în platformele online operate de Vivre. Astăzi, Vivre Deco pune la dispoziţia clienţilor atât produse care se află în regim de retail propriu, cu o perioadă de livrare de la 2 zile, până la 3-4 săptămâni (pentru produsele la comandă), cât şi produse din Marketplace, care beneficiază de serviciu de livrare rapidă, cu un termen de 1-2 zile în România şi până la 5 zile în alte ţări, în funcţie de logistica locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO