Industrie

Softbinator Technologies preia de la Gabriela Amarie compania Digital Tailors, specializată în servicii de product marketing, cu afaceri de 850.000 de lei în 2021

Daniel Ilinca, fondator şi CEO al Softbinator Technologies

Daniel Ilinca, fondator şi CEO al Softbinator Technologies

Autor: Cristina Bellu

26.05.2022, 10:47 694

Softbinator Technologies (simbol bursier CODE), companie românească de dezvoltare software, specializată în designul, dezvoltarea şi lansarea pe piaţă de produse inovatoare alături de clienţi locali şi internaţionali, anunţă demararea procedurilor de preluare integrală a Digital Tailors, companie specializată în servicii de product marketing

Odată cu finalizarea tranzacţiei, Softbinator Technologies îşi va extinde portofoliul de servicii necesare unei companii pentru lansarea unui produs pe piaţă, respectiv execuţie în zona de product marketing.   

„Prin tranzacţia de astăzi, adăugăm în portofoliul nostru o categorie nouă de servicii – product marketing şi, prin urmare, finalizăm ciclul de servicii de care o companie din tehnologie are nevoie pentru a ieşi cu un produs nou pe piaţă,” spune Daniel Ilinca, fondator şi CEO al Softbinator Technologies. 

Fondată în urmă cu cinci ani de către Gabriela Amarie, Digital Tailors a asistat clienţii de-a lungul timpului în realizarea de strategii de product şi content marketing pentru produse de tehnologie B2B care vizează piaţa globală.

Conform unor analize în domeniul product marketing-ului, peste 80% din companiile şi startup-urile de tehnologie au dificultăţi în a găsi resurse şi a accesa cunoştinţele necesare în zona de product marketing, respectiv: validarea produsului cu piaţa, poziţionare şi mesaje, testare şi strategia de lansare pe piaţă. Totodată, oamenii cu experienţă şi cunoştinţe aprofundate în acest domeniu sunt printre cei mai căutaţi pe piaţa muncii, la nivel global.

„Product marketing-ul este o provocare pentru multe dintre startup-urile şi companiile de tehnologie. Este motivul pentru care am înfiinţat Digital Tailors în 2017 şi anume să construiesc echipe care ştiu marketing şi înţeleg, în acelaşi timp, particularităţile şi dinamismul unui produs de tehnologie. În cei peste cinci ani am lucrat cu multe produse, ne-am integrat în multe echipe şi am pus la punct procese şi moduri de lucru scalabile. Acum suntem pregătiţi să trecem la următorul nivel, împreună cu Softbinator”,  adaugă Gabriela Amarie, fondator şi CEO al Digital Tailors.

În urma tranzacţiei, Softbinator Technologies va prelua integral Digital Tailors şi echipa formată din zece membri, iar Gabriela Amarie va ocupa funcţia de Marketing Director la nivelul grupului.

În 2021, Digital Tailors a generat o cifră de afaceri de aproximativ 0,85 milioane de lei şi a realizat strategii de product şi content marketing pentru companii din România, Germania, Spania, Ungaria, Bulgaria şi SUA. În 2022, noua divizie din cadrul Softbinator Technologies vizează venituri de cel puţin 1,1 milioane de lei. 

Pentru realizarea acestei tranzacţii, Softbinator Technologies va utiliza o parte din capitalul atras de la investitorii BVB în timpul plasamentului privat pentru acţiunile sale, care a avut loc în septembrie 2021.

Aceasta este cea de-a doua tranzacţie realizată de companie cu fonduri atrase din piaţa de capital, după preluarea WiseUp la finalul anului 2021. În prezent, Softbinator mai deţine participaţii în compania de recrutare TechMind (25%), agenţia de Product Design Ixperi (75%) şi în Yummdiet (9,5%), o platformă smart de recomandări de nutriţie sănătoasă şi well-being. 

Softbinator Technologies este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti din data de 17 decembrie 2021 şi se tranzacţionează sub simbolul CODE. Compania are o capitalizare de piaţă de aproximativ 70 milioane de lei.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO