Burse - Fonduri mutuale

Vrancart: „Scăderea cererii ca urmare a scăderii puterii de cumpărare, asigurarea finanţării proiectelor de investiţii şi lipsa personalului calificat sunt cele mai mari provocări“

Vrancart: „Scăderea cererii ca urmare a scăderii...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

10.07.2023, 19:45 462

Vrancart a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 526 de milioane de lei, în creştere cu 35% faţă de anul precedent, iar pentru 2023 compania estimează atingerea pragului de 490 de milioane de lei.

Finanţarea proiectelor de investiţii se numără printre cele mai mari provocări cu care se confruntă producătorul de hârtie şi carton ondulat Vrancart, care derulează în această perioadă un proiect cu o valoare de peste 25 de milioane de euro.

„Cele mai mari trei provocări sunt scăderea cererii ca urmare a scăderii puterii de cumpărare a consumatorilor, asigurarea finanţării proiectelor de investiţii şi lipsa personalului calificat“, a spus Ionel Ciucioi, preşedintele grupului Vrancart, în răspunsul transmis în vederea realizării celei mai recente ediţii a anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie, lansată pe piaţă în luna iunie 2023.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO