Business Construct

Bogdan Pîrvu, CEO al AdePlast: Nu ne dorim un nou boom, piaţa trebuie să se dezvolte încet şi aşezat

Bogdan Pîrvu, CEO al AdePlast: Exportăm produse autohtone în valoare de peste 3 milioane de euro şi continuăm să creştem pe acest segment.

Bogdan Pîrvu, CEO al AdePlast: Exportăm produse autohtone în valoare de peste 3 milioane de euro şi continuăm să creştem pe acest segment.

Autor: Ioan Dornescu

30.06.2015, 00:05 349
AdePlast, unul dintre primii zece producători de mate­riale de construcţii din România, a turat la maximum mo­toarele în perioada crizei, ajungând să deţină trei site-uri industriale la Oradea, Roman şi Ploieşti cu toate cele trei linii de business, polistiren, adezivi şi vopsele.
 
Eşecul listării la bursă al companiei de acum doi ani este probabil unul dintre puţinele obiective nebifate în ultimii ani pe lista proprietarului companiei Marcel Bărbuţ, scrie revista Business Construct.
 
„Am fost anticiclici, am investit calculat şi am crescut (…). La începutul crizei, în 2008, AdePlast producea doar mortare uscate în fabrica de la Oradea. Astăzi, după investiţii de aproximativ 50 de milioane de euro, AdePlast (…) ope­rează nouă fabrici proprii de mortare uscate şi adezivi, vopsea şi tencuieli decorative, polistiren“, afirmă Bogdan Pîrvu, CEO al AdePlast.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO