Business Hi-Tech

Alina Cazacu, Digital Kitchen: În 2021 şi 2022, clienţii apelau mai mult la servicii punctuale de digital marketing şi proiecte de implementare, dar în ultimul timp observăm că există o tendinţă spre servicii integrate

Alina Cazacu, fondatoarea Digital Kitchen: Dacă nu eşti online, nu exişti, însă este foarte important cum şi ce faci online. Nu suntem adepţii bugetelor mari şi soluţiilor complexe, este foarte important să începi de undeva, să testezi cu bugete mici înainte să lansezi soluţii complexe. Frumuseţea online-ului este că în primul rând îţi permite să testezi şi să creşti/scalezi o dată cu businessul.

Alina Cazacu, fondatoarea Digital Kitchen: Dacă nu eşti online, nu exişti, însă este foarte important cum şi ce faci online. Nu suntem adepţii bugetelor mari şi soluţiilor complexe, este foarte important să începi de undeva, să testezi cu bugete mici înainte să lansezi soluţii complexe. Frumuseţea online-ului este că în primul rând îţi permite să testezi şi să creşti/scalezi o dată cu businessul.

Autor: Ioana Nita

15.11.2023, 18:30 70

şi serviciile contractate.

În 2023, sintagma „dacă nu eşti în online, nu exişti“ este în continuare la fel de actuală, însă contează foarte mult ce si cum fac mai exact businessurile în mediul online, astfel încât promovarea pe canalele digitale şi e-commerce-ul să fie cu adevărat o investiţie în atragerea clienţilor şi creşterea afacerii, iar în prezent, tot mai mulţi antreprenori şi companii solicită servicii integrate pe zona digitală, şi nu doar servicii punctuale de marketing digital, consideră Alina Cazacu, fondatoarea Digital Kitchen, agenţie locală specializată în consultanţă pentru mediul digital – de la marketing digital şi implementare completă de proiecte digitale, până la managementul operaţiunilor în e-commerce.

„Este foarte important să îţi cunoşti în primul rând foarte bine businessul tău, să ai obiective clare de business şi apoi să începi cu o cercetare specifică pieţei în care activezi. Putem spune destul de uşor azi: «dacă nu eşti online, nu exişti», însă este foarte important cum şi ce faci online. Nu suntem adepţii bugetelor mari şi soluţiilor complexe, ci este foarte important să începi de undeva, să testezi cu bugete mici înainte să lansezi soluţii complexe. Frumuseţea online-ului este că, în primul rând, îţi permite să testezi şi să creşti/scalezi odată cu businessul. Dacă pentru un business offline, de tipul «brick and mortar», ai costuri fixe şi de cele mai multe ori mari, în online există foarte multe soluţii de tip SaaS care îţi permit lansarea unui magazin online cu o investiţie minimă, urmând ulterior să testezi şi să creşti gradual având la bază date şi informaţiile cele mai valoroase: comportamentul real al clienţilor tăi“, a precizat ea, adăugând că recomandă antreprenorilor să facă lucrurile pas cu pas şi să fie mereu atenţi la datele pe care le au şi totodată să externalizeze tot ceea ce nu ţine de „core-ul“ businessului lor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO