Business Hi-Tech

Altex, Flanco şi Domo vor 10% din vânzările anuale doar de Black Friday

Dan Ostahie, Altex: Anul trecut de Black Friday am vândut în trei zile de 15 milioane de euro.

Dan Ostahie, Altex: Anul trecut de Black Friday am vândut în trei zile de 15 milioane de euro.

Autor: Cristina Roşca

22.11.2013, 00:06 288
Cei mai mari trei retaileri de electro-IT din România, Altex, Flanco şi Domo, cu afaceri cumulate de peste jumătate de miliard de euro, iau startul de Black Friday cu o săptămână mai devreme decât în anii precedenţi, iar vinerea neagră s-a transformat fie în „weekendul negru“, fie chiar în „săptămâna neagră“. Afacerile obţinute de cele trei companii în decursul acestei perioade s-ar putea apropia de 50 de milioane de euro, respectiv 10% din afacerile lor anuale.
 
„Anul trecut de Black Friday am vândut în trei zile de 15 milioane de euro. Pentru acest an estimăm că vom vinde chiar mai mult şi este posibil să prelungim perioada de reduceri chiar şi săptămâna viitoare“, spune Dan Ostahie, antreprenorul care deţine Altex, cel mai mare retailer de electro-IT din România, cu afaceri de 254 mil. euro anul trecut, în creştere de la 208 mil. euro în 2011.
 
Antreprenorul mai spune că în această perioadă cele mai căutate vor fi tabletele, smartphone-urile, laptopurile şi televizoarele, însă se vor vinde bine şi electrocasnicele.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO