Business Hi-Tech

Andrei Georgescu, cofondator, White Image: Sunt două direcţii în care este folosită tehnologia: îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi reducerea costurilor. Dacă scopul e doar reducerea costurilor, rezultatul va fi pe termen scurt

Andrei Georgescu, cofondator al White Image: În 2023 am atras un număr mai mare de proiecte, cu o complexitate mare şi un specific aparte, în special în zona de automatizări pentru procesele de vânzare.

Andrei Georgescu, cofondator al White Image: În 2023 am atras un număr mai mare de proiecte, cu o complexitate mare şi un specific aparte, în special în zona de automatizări pentru procesele de vânzare.

Autor: Alexandra Cepăreanu

06.01.2024, 00:05 127

♦ „Şi piaţa de IT&C şi industria de retail au ajuns la maturitate, iar următoarea perioadă de dezvoltare a acestor sectoare va implica în principiu procese de optimizare a resurselor actuale“ ♦ „Sunt căutate orice fel de tehnologii, dar cele care contează cel mai mult sunt cele care pot îmbunătăţi experienţa clientului.“

Companiile pot implementa şi folosi noile tehnologii pentru a-şi atinge diferite obiective, astfel încât businessurile lor să evolueze. Însă două dintre cele mai importante obiec­tive pe care antreprenorii nu trebuie să le „uite“ atunci când iau decizia de a-şi digitaliza activităţile sunt cea de îmbunătăţire a experienţei clienţilor (care trebuie mereu să devină din ce în ce mai bună), cât şi reducerea costurilor, a spus pentru ZF Andrei Georgescu, cofondator al agenţiei de e-mail marketing White Image.

„Sunt căutate orice fel de tehnologii, dar cele care credem că contează cel mai mult sunt cele care pot îmbunătăţi experienţa clientului, care oferă plusvaloare, cele care fac diverse procese să se întâmple mai uşor pentru client. Sunt două direcţii în care este folosită tehnologia în prezent de către companii: o dată pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi în al doilea rând pentru reducerea costurilor. Dacă folosirea tehnologiei are ca scop doar reducerea costurilor poate fi considerată benefică pentru companie, dar din păcate doar pe termen scurt dacă nu îmbunătăţeşte cu nimic experienţa clientului şi poate avea un efect negativ în business“, a spus Andrei Georgescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO