Business Hi-Tech

Antreprenorii care vor să dezvolte produse tech se pot înscrie la un curs gratuit dezvoltat de BCR Şcoala de Business împreună cu Launch, comunitatea fondatorilor de startup-uri

Ionuţ Stanimir, Director de Marketing şi Comunicare al BCR

Ionuţ Stanimir, Director de Marketing şi Comunicare al BCR

Autor: Alexandra Cepăreanu

31.01.2022, 17:24 87

BCR Şcoala de Business anunţă lansarea unui curs gratuit dedicat antreprenorilor care vor să dezvolte produse de tehnologie, ce poartă numele de „Antreprenor în tehnologie: cum să construieşti un produs viabil”. Cursul este dezvoltat în parteneriat cu Launch, comunitatea fondatorilor de startup-uri, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii BCR printr-un comunicat.

„Pe lângă iniţiativă şi curaj, accesul la informaţie este esenţial pentru ca antreprenorii să ajungă să creeze produse cu valoare adăugată mare şi  strategii de business eficiente. Un curs cum este <Antreprenor în tehnologie: cum să construieşti un produs viabil>, poate fi un prim pas pentru ca fondatorii cu idei şi viziune să creeze produse de tehnologie viabile, ce vor aduce valoare atât pentru ei, cât şi pentru întreaga societate”, a spus Ionuţ Stanimir, Director de Marketing şi Comunicare al BCR.

Cursul urmăreşte să le ofere antreprenorilor un set de cunoştinţe şi instrumente pentru a dezvolta un produs de tehnologie viabil, ce rezolvă probleme reale, precum şi strategii eficiente pentru a atrage clienţii în căutare de soluţii.

„Antreprenor în tehnologie: cum să construieşti un produs viabil” cuprinde şapte module, cu opt materiale video, şapte articole şi tot atâtea chestionare. De asemenea, cursul vine în întâmpinarea nevoilor specifice antreprenorilor în tehnologie şi propune un set de instrumente prin care aceştia pot să construiască şi să vândă un produs.

„Cele şapte module ale cursului urmăresc paşii prin care un antreprenor ar trebui să treacă atunci când dezvoltă un produs de tehnologie, precum şi strategiile prin care poate ajunge la publicul ţintă. Ghidat de materialele video şi de conţinutul scris, cel care parcurge întregul curs ar trebui să găsească răspunsul pentru câteva probleme şi întrebări specifice: cum se face poziţionarea produsului în piaţă, ce implică un elevator pitch, ce presupune o strategie de business sau care sunt cele mai eficiente canale de promovare pentru un produs de tehnologie.”

De asemenea, prin parteneriatul cu Lunch antreprenorii care participă în cadrul cursului au acces gratuit la toate resursele de care au nevoie pentru a dezvolta produsul pe care îl doresc.

„Un produs de succes are la fundaţia sa atât fondatori care vor să rezolve o problemă, cât şi o piaţă suficient de mare. Prin acest curs fondatorii parcurg paşii necesari dezvoltării unui produs de succes, de la înţelegerea problemei la validarea acesteia cu utilizatori şi clienţi, crearea unei bucle de feedback cu aceştia şi până la crearea unui model de business în jurul soluţiei reprezentate de produs. Produsele de tehnologie pot avea impact într-o multitudine de industrii şi domenii, de aceea este esenţial ca entuziasmul şi energia fondatorilor din România să fie completate de un set de cunoştinţe si orice alte resurse relevante care să le crească şansele de reuşită", a spus Andreea Iancu, Partner Account Manager al Launch.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO