Business Hi-Tech

Aproape 70% din bugetele de marketing online din SUA merg către Google şi Facebook

Aproape 70% din bugetele de marketing online din SUA merg...

Autor: Ioana Nita

24.11.2016, 00:00 291

Circa 68% din bugetele companiilor americane pentru promovarea în mediul digital au fost direcţionate în al doilea trimestru al acestui an către Google, parte a gigantului Alphabet, şi Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, procentul fiind în creştere faţă de anul trecut, scrie agenţia Bloomberg.

Anul trecut ponderea bugetelor alocate promovării online prin intermediul Google şi Facebook s-a situat la 61%, piaţa de publicitate online din SUA fiind estimată la aproximativ 200 miliarde de dolari. 

Majoritatea veniturilor înregistrate de Google sunt generate de vânzările de publicitate de pe platforma YouTube şi motorul său de căutare pe internet.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO