Business Hi-Tech

Clienţii easySales au acces la 12 pieţe din Europa prin intermediul marketplace-ului Decathlon

Autor: Ioana Nita

26.10.2022, 19:20 120

Start-up-ul local easySales, care a dezvoltat o platformă SaaS de management automatizat şi centralizare a activităţilor de e-commerce, a anunţat integrarea soluţiei sale cu marketplace-ul Decathlon, unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive, clienţii săi având astfel acces la 12 pieţe din Europa.

„Ne continuăm expansiunea şi avansăm într-unul dintre domeniile care cresc spectaculos de la an la an, segmentul de sport şi aer Liber, iar partenerul natural pentru această evoluţie este Decathlon. Prin integrarea noului marketplace, deschidem drumul pentru accesul la 12 pieţe europene pentru fiecare utilizator easySales”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Decathlon a lansat primul marketplace online dedicat exclusiv sportului din România şi îşi propune colaborări cu peste 200 de parteneri locali şi peste 50,000 articole disponibile până la final de 2022. Compania încheie în fiecare săptămână noi colaborări prin care extinde gama de produse din marketplace.

„În ultimii ani, mediul digital s-a dezvoltat, iar vânzarile online decathlon.ro s-au triplat. Am remarcat un interes tot mai crescut pentru anumite sporturi, iar asta ne-a determinat ca, prin intermediul marketplace-ului decathlon.ro, să completăm oferta existentă de produse. Ne dorim să dezvoltăm parteneriate de lungă durată cu vânzători de produse sportive din România, iar parteneriatul cu EasySales ne va ajuta să integrăm şi sincronizăm rapid oferta sportivă pe decathlon.ro, pentru a continua să facem sportul accesibil”, a precizat  Ioana Anghel, Marketplace Leader, Decathlon România.

Decathlon este unul dintre cei mai importanţi retaileri de articole sportive din Europa, deţinând în momentul de faţă 28 de magazine la nivel naţional, la care se adaugă şi platforma online. Retailerul este prezent pe piaţa de retail sportiv din România încă din 2009, şi avea la final de 2021 aproximativ 1.500 de coechipieri.

easySales este o platformă B2B şi un start-up în creştere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerţul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a preţurilor şi a vânzărilor, traducere automată.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO