Business Hi-Tech

Consolidare pe piaţa platformelor online pentru comenzi de mâncare: germanii de la Delivery Hero au cumpărat şi jucătorul local hipMenu

Gábor Szórád, CEO-ul  Delivery Hero pentru Europa Centrală şi de Est

Gábor Szórád, CEO-ul Delivery Hero pentru Europa Centrală şi de Est

Autor: Ioana Nita

23.08.2018, 00:08 450

Afacerile cumulate ale platformelor Foodpanda şi hipMenu, deţinute de grupul german Delivery Hero, s-au situat la peste 8 mil. lei în 2017, de 4 ori mai mari decât al doilea jucător de pe piaţă - Takeaway.

Grupul Delivery Hero din Germania şi-a consolidat poziţia pe piaţa din România prin cumpărarea platformei locale de comenzi online de mâncare hipMenu, achiziţia venind la un an şi jumătate după ce gigantul german a cumpărat la finalul lui 2016 platforma Foodpanda, activă şi pe plan local. Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică, însă aceasta este cel mai probabil de ordinul milioanelor de euro, în condiţiile în care al treilea jucător de pe piaţă – HelloHungry, care deţinea platformele Oliviera.ro şi HelloHungry.bg, a fost achiziţionat de Takeaway.com pentru 10,5 milioane de euro la începutul acestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO