Business Hi-Tech

easySales, platformă SaaS de automatizare a proceselor din e-commerce, a intermediat comenzi în valoare de 745,5 mil. lei în 2023, în creştere cu 75%. „Observăm o tendinţă clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viată, cu o atenţie crescută acordată îngrijirii şi sănătăţii”

Ciprian Cazacu, cofondator şi CEO easySales.

Ciprian Cazacu, cofondator şi CEO easySales.

Autor: Alexandra Cepăreanu

12.02.2024, 10:21 93

Start-up-ul local easySales, care a dezvoltat o platformă SaaS pentru automatizarea şi centralizarea activităţilor de e-commerce, a intermediat comenzi în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creştere anuală cu 75%, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Valoarea medie a unei comenzi online a crescut uşor, la 237 de lei în 2023, faţă de 230,8 lei în anul anterior. În acelaşi timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depăşit 3,14 milioane anul trecut, faţă de cele 1,84 milioane raportate în 2022.

„Observăm o tendinţă clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viată, cu o atenţie crescută acordată îngrijirii şi sănătăţii, reflectată în creşterea semnificativă a vânzărilor din categoriile electronice, frumuseţe şi sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovaţiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic în schimbare şi o înclinare generală spre un stil sănătos şi activ de viaţă. În paralel cu tendinţele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online şi facem paşi constanţi, în special, în primă fază, prin integrarea soluţiilor ERP în platforma noastră”, a spus Ciprian Cazacu, cofondator şi CEO easySales.

De asemenea, cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile casă şi bucătărie (cu 280,9 milioane de lei), electronice (cu 139,3 milioane de lei), grădinărit şi outdoor (cu 48,9 milioane de lei), artă, pictură, ceramică (cu 44,9 milioane de lei), sport şi aer liber (cu 42,7 milioane de lei).

Comparativ cu 2022, evoluţia comenzilor a fost influenţată şi de creşterea numărului de comercianţi din platforma easySales şi de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut. Până în prezent, easySales a finalizat integrări cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision şi Neomanager, Sedona şi alte sisteme ERP, arată sursa citată anterior.

Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO