Business Hi-Tech

eMAG investeste 200.000 de euro ca sa vanda de 10 mil. euro

06.12.2007, 19:33 23

eMAG, cel mai mare magazin online local, a alocat un buget de peste 200.000 de euro pentru promovarea campaniei de vanzari din luna decembrie.
Oficialii companiei au precizat ca se asteapta in aceasta luna la un numar de circa un milion de vizitatori care sa genereze vanzari de aproximativ 10 mil. euro.
Astfel, clientii care vor cumpara produse de pe eMAG.ro pana pe 31 decembrie vor primi un cadou indiferent de valoarea comenzilor. Tot in aceasta perioada, clientii magazinului vor primi vouchere-cadou cu valori intre 50 si 100 de lei, in functie de valoarea produselor comandate pe site si pe care le pot folosi pentru achizitionarea produselor incluse in campanie. Pentru produsele cu valoarea mare, precum notebook-uri, televizoare LCD, clientii vor primi vouchere de 100 de lei, in timp ce produsele din celelalte categorii au alocate vouchere de 50 de lei. Voucherele vor fi valabile in intervalul ianuarie - februarie pentru achizitionarea de produse cu valoare de minimum 250 de lei pentru voucherele de 50 de lei si respectiv, 500 de lei pentru voucherele de 100 de lei. eMAG si-a propus pentru acest an dublarea cifrei de afaceri la 70-75 mil. $, precum si o cota de piata de 70% din comertul online din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO