Business Hi-Tech

Este oficial: Amazon lansează un nou serviciu de shopping şi creează o opţiune de personalizare pentru clienţii nehotărâţi

Este oficial: Amazon lansează un nou serviciu de...

Autor: Alex Ciutacu

22.09.2018, 16:43 226

Amazon a lansat un nou serviciu de shopping care se recomandă a fi un hybrid.

Denumit Amazon Scout, ideea din spatele sistemului său este un hybrid între shopping vizual şi capacitatea de a descoperi. Clienţii vor avea la dispoziţie un număr de opţiuni pentru produsele din anumite categorii, pe care le pot nota cu „like” sau „dislike”, potrivit Business Insider.

Scopul serviciului este ca Amazon să îmbunătăţească experienţa de shopping a clientului prin formarea de sugestii personalizate. În termeni de tehnologie, Amazon instalează instrumente de machine learning.

„Amazon utilizează imagini dintr-o selecţie robustă pentru a extrage mii de atribute vizuale pentru a arăta clienţilor o varietate de produse încât ei îşi pot evidenţia preferinţele în timp real”, a transmis Amazon în cadrul unei declaraţii.

Amazon spune că Scout este pentru oamenii care nu ştiu exact ce vor sau nu ştiu exact cum să caute acel produs. Serviciul este testat în prezent şi nu este promovat încă. Momentan serviciul este utilizat doar pentru game limitate de produse precum mobilă, bunuri de uz caznic şi pantofi pentru femei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO