Business Hi-Tech

Fashion Days: 20% dintre comenzile de anul acesta au fost achitate cu cardul

Fashion Days: 20% dintre comenzile de anul acesta au fost...

Autor: Departament Economic

21.05.2016, 15:05 149

“Peste 50% dintre comenzile Fashion Days de anul acesta au fost plasate de pe dispozitive mobile, iar peste 20% dintre comenzi au fost achitate cu cardul. Încurajăm acestă zonă datorită potenţialului acestui canal”, a spus Cristina Popa, deputy CEO, Fashion Days.

Segmentul fashion este în prezent unul dintre cele mai dinamice sectoare din comerţul electronic local, vânzările articolelor de modă reprezentând anul trecut circa 11% din totalul achiziţiilor online de produse.
În opinia Cristinei Popa, trendul comenzilor plasate de pe dispozitivele mobile în următorii ani o să fie crescător.

“Dacă în 2015 procentul comenzilor plasate de pe dispozitivele mobile a fost de 46%, anul acesta am sărit de 50% de pe smartphone. Vom dezvolta în continuare acest segment, mizăm pe o creştere a comenzilor plasate de pe aceste device-uri”, a adăugat Cristina Popa.

Grupul Fashion Days are operaţiuni în opt ţări din regiune, România fiind cea mai mare piaţă pentru retailerul online de modă, care are o cotă de circa 25% din vânzările locale de profil.

Veniturile obţinute de Fashion Days pe plan local s-au situat în 2014 la de 208,2 milioane de lei (46,8 milioane euro), în scădere uşoară (3%) faţă de 2013, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Timp de cinci ani însă, în perioada 2009-2013, afacerile Fashion Days SRL au crescut constant, ajungând de la 0,2 milioane euro în 2009 la 48,6 milioane euro în 2013.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO