Business Hi-Tech
Fashion Days: Vânzările din România au crescut cu peste 60% în primele 9 luni, la 130 mil. lei
Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: Nivelul investiţiilor Fashion Days a crescut în linie cu evoluţia businessului. Am estimat o creştere de 50% şi a investiţiilor pentru 2017 faţă de anul trecut, care au fost şi urmează să fie realizate în IT
Retailerul online de modă a început să livreze şi prin intermediul Poştei Române, iar în prima jumătate a anului viitor se aşteaptă ca între 5.000 şi10.000 de colete pe lună să fie livrate de la oficiile poştale din ţară.
Grupul Fashion Days, specializat în comercializarea online a articolelor de modă, a obţinut în primele nouă luni ale acestui an venituri de 210 milioane lei, din care 60% au fost generate de vânzările de piaţa locală, conform primelor estimări ale reprezentanţilor retailerului online de fashion.
„În primele nouă luni ale anului, Fashion Days a înregistrat vânzări de 210 milioane de lei, la nivelul grupului, dintre care 130 de milioane de lei, în România, cu 66% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2016”, a declarat pentru ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days.
Anul trecut Fashion Days Shopping SRL, compania care operează magazinele online cu acelaşi nume în toate cele trei ţări – România, Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri netă de 228,2 milioane lei, din care 136 milioane de lei au fost generate de businessul local.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
Banii care nu vin niciodată: Cum au ajuns 2.500 de firme non-IT să aştepte cei 350 mil. euro din PNRR pentru modernizare de peste un an. „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion