Business Hi-Tech

Florin Popa, director B2B Orange România: Cei patru piloni ai transformării digitale sunt produsele unei companii, clienţii, operaţiunile şi angajaţii

Florin Popa, director B2B Orange România: Cei patru...

Autor: Ştefan Stan

08.11.2016, 14:08 692

Cei patru piloni ai transformării digitale sunt produsele unei companii, clienţii, operaţiunile şi angajaţii. Obiectivele pe care companiile şi le doresc prin transformarea digitală sunt creşterea veniturilor, creştere a profitului, urmate de reducerea costului, plus diferenţierea faţă de competiţie, a spus Florin Popa, director B2B Orange România, în cadrul ediţiei speciale ZF Live de la Microsoft Summit 2016.

”Avem un portofoliu semnificativ de soluţii pentru transformarea digitală, dezvoltate de Orange sau împreună cu partenerii noştri. Dacă plecăm de la cei patru piloni, soluţiile noastre adresează zone în care clienţii noştri au obiective foarte precise. Am observat o reiterare a acestor obiective: creşterea a veniturilor, creştere a profitului, urmate de reducerea costului, plus diferenţierea faţă de competiţie”, a spus Florin Popa.

”Dacă vorbim despre creşterea veniturilor, ne uităm la soluţii destinate forţelor de vânzări, dacă ne uităm la mobilitate, clienţii pot avea acces în timp real la resursele companiei folosind dispozitive mobile. Aceste companii îşi pot atinge obiectivele mai repede, pot să plaseze comenzi în timp real, să plaseze sau să optimizeze stocuri în timp real în funcţie de ce se întâmplă pe teren. Dacă e vorba despre maximizarea profiturilor, putem vorbi de soluţii care combină tehnologia mobilă cu aplicaţii şi zona de securitate. Uneori companiile ignoră complet zona de Securitate, ceea ce generează costuri”, a declarat el.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO