Business Hi-Tech

Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius şi lansează reţeaua de Retail Media. „Prin analiza tranzacţiilor colectate de casele de marcat şi profilarea clienţilor, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI, vânzările şi veniturile comercianţilor pot fi optimizate”

Velin Ganev, CEO al Danubius Exim

Velin Ganev, CEO al Danubius Exim

Autor: Alexandra Cepăreanu

06.12.2023, 12:50 82

Footprints AI, care a dezvoltat o platformă de retail media prin care ajută retailerii offline să identifice noi clienţi potenţiali şi să le anticipeze comportamentul de consum prin analiza unitară a datelor din surse online şi offline, intră în parteneriat cu Danubius, principalul furnizor de case de marcat Datecs din România, şi lansează reţeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România şi deschide astfel accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI, au transmis reprezentanţii celor două companii. Astfel, comercianţii offline, indiferent de dimensiune şi industria în care activează, vor putea deveni jucători pe piaţa media şi îşi vor putea diversifica veniturile.

„Casa de marcat fiscală nu este doar un echipament cerut de legiuitor, ci devine un instrument generator de venituri pentru toţi comercianţii, indiferent de dimensiune şi domeniu. La casieria comerciantului, se materializează decizia de cumpărare a clienţilor şi se conturează potenţialele achiziţii. De multe ori, retailerii nu înţeleg de ce un client potenţial pentru un anumit produs nu finalizează o achiziţie sau de ce frecvenţa cumpărăturilor este alimentată de o cerere mai mare într-o perioadă, în timp ce, alteori, cererea pentru acelaşi produs este scăzută. Prin analiza tranzacţiilor colectate de casele de marcat şi profilarea clienţilor, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI, aceste sincope pot fi eliminate, iar vânzările şi veniturile comercianţilor pot fi optimizate”, a spus Velin Ganev, CEO al Danubius Exim.

Profilul cumpărătorilor poate fi conturat, cu ajutorul Footprints AI, pe baza datelor anonimizate de tranzacţii colectate de casele de marcat inteligente amplasate la comercianţi, au explicat reprezentanţii companiei. Coşul de cumpărături, serviciile de cazare, plăţile la restaurant oferă informaţii relevante despre cumpărători, iar analiza tranzacţiilor la nivelul întregii reţele Datecs (Danubius), cu ajutorul inteligenţei artificiale, le oferă comercianţilor statistici pentru o mai bună cunoaştere a clienţilor, iar brandurilor, date pentru o targetare mai precisă, cu un impact mai mare în vânzările din comerţul fizic.

„(...) Ne apropiem de înţelegerea reală a comportamentului de consum şi a profilului de consumator cu ajutorul datelor reale şi a Inteligenţei Artificiale; până la tehnologia Footprints AI, erau folosite panel-uri mici, irelevante, cu metodologii de analiză învechite. Cu acest parteneriat, ne apropiem de o translatare a modelului de succes din advertisingul digital în retailul fizic pentru brandurile care au nevoie de o conectare reală şi dinamică între mesajele lor şi consumatorii la punctul de consum. (...)”, a spus Dan Marc, fondator şi CEO, Footprints AI.

Parteneriatul vizează atât magazine de proximitate, cât şi restaurante şi hoteluri din întreaga ţară, care au instalate case de marcat din portofoliul Danubius.

„În această primă etapă vor putea participa posesorii noilor echipamente fiscale Datecs BlueCash 50 (care îmbină casa de marcat cu POS bancar şi sistem de vânzare), iar retailerii înscrişi astfel nu vor avea niciun cost adiţional, ba chiar vor beneficia de un venit suplimentar de 25%, ţinând cont de anumite condiţii. (...) Toate acţiunile survenite din această colaborare respectă şi ţin cont întrutotul de politicile GDPR, asigurând partenerilor şi colaboratorilor siguranţa şi responsabilitatea civică manifestată încă de la început”, a mai spus Velin Ganev.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO