Business Hi-Tech

Furnizorul de soluţii e-commerce Blugento atrage o investiţie de 120.000 euro

Furnizorul de soluţii e-commerce Blugento atrage o...

Autor: Departamentul Economic

28.06.2017, 10:48 613

Investiţia are loc în contextul unei pieţe locale de comerţ electronic în continuă dezvoltare, cu o rată de creştere anuală de 25% – 30%, estimată să depăşească anul acesta valoarea de 2 miliarde de euro.

Investiţia, care a presupus vânzarea unui pachet minoritar de acţiuni Blugento, vizează extinderea către două noi pieţe internaţionale (europene) şi automatizarea completă a soluţiei Blugento, care va permite reducerea timpului de implementare a magazinelor online şi creşterea numărului de proiecte livrate. Totodată, infuzia de capital reprezintă o primă rundă de investiţii, următoarea fiind programată pentru anul viitor.

„Faptul că echipa managerială a mai făcut un exit recent dintr-un alt start-up software , îmi dă încredere în perspectivele Blugento, fiind convins, de asemenea, de creşterea pieţei de e-commmerce din România", a declarat Florin Pop, Owner & Managing Partner la Primainvest Capital Management, investitor în Blugento.

Investiţia s-a derulat prin programul SprintPoint, în urma primei runde de evenimente „Investors Dinner" organizate în Cluj şi Bucureşti şi s-a finalizat în doar 8 săptămâni de negocieri.

Blugento este o soluţie de ecommerce construită pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume, şi este oferită clienţilor în format SaaS (Software as a Service). Blugento oferă toate funcţionalităţile necesare unui magazin online de succes, în baza unui abonament lunar şi este integrat cu peste 100 de soluţii de plată, curierat, marketing şi alte servicii care oferă avantaje competitive magazinelor online.

„Această investiţie ne va permite o dezvoltare accelerată şi, în curând, abordarea altor două pieţe din Europa”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Până la finalul anului, Blugento îşi va dubla echipa, ajungând la 30 de angajaţi, ţintind ca, în 12 luni, să devină lider pe piaţa soluţiilor de ecommerce din România, cu un venit anual recurent de peste 1 milion de euro.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO