Business Hi-Tech

Germanii de la Medialine atacă piaţa IT din România. „Ţintim creşteri anuale ale businessului de două cifre“

Martin Hörhammer, fondatorul şi CEO-ul Medialine: În Germania se vorbea de soluţii cloud încă de acum 5 ani, piaţa fiind astfel pre­gătită pentru implementarea acestora. În România, însă, încă suntem în faza în care trebuie să explicăm ce înseamnă serviciile cloud şi care sunt avantajele acestora. Dar piaţa este deschisă pentru noi tehnologii.

Martin Hörhammer, fondatorul şi CEO-ul Medialine: În Germania se vorbea de soluţii cloud încă de acum 5 ani, piaţa fiind astfel pre­gătită pentru implementarea acestora. În România, însă, încă suntem în faza în care trebuie să explicăm ce înseamnă serviciile cloud şi care sunt avantajele acestora. Dar piaţa este deschisă pentru noi tehnologii.

Autor: Ioana Nita

22.01.2015, 00:07 924

Integratorul german de soluţii IT&C Medialine, cu afaceri anuale de circa 30 mil. euro, ţinteşte dezvoltarea unui business de circa 6-7 mil. euro în următorii trei ani pe piaţa din România, focusul fiind pe companiile medii, cu cel puţin 50 de angajaţi.

„Planul pentru România este să avem creşteri anuale de două cifre, astfel încât în următorii trei ani să ajungem la un business de 6-7 milioane de euro. Clienţii ţintă sunt companiile mijlocii care au circa 20-30 de utilizatori IT“, a declarat pentru ZF Martin Hörhammer, fondatorul şi CEO-ul Medialine.

Compania, înfiinţată în urmă cu 16 ani în Frankfurt, oferă soluţii software de business - ERP (Enterprise Resource Plan­ning), CRM (Customer Relantionship Manage­ment), Document Management, servicii de mentenanţă şi servicii de cloud împreună cu tot ceea ce înseamnă infrastructură IT – servere, sisteme de reţelistică, soluţii de stocare, securitate şi virtualizare. Divizia de infra­structură IT are cea mai pondere în totalul afacerilor Medialine – 45%, aceasta fiind urmată de serviciile cloud – 30% şi soluţii soft­ware de business – 25%. Compania este prezentă în nouă mari oraşe din Germania, iar anul acesta a deschis şi un birou în Aus­tria. Medialine se adresează companiilor de talie medie, în Germania acestea având circa 300-400 de angajaţi.

Cei mai mulţi clienţi provin din sectorul de producţie şi retail, însă compania are contracte şi cu bănci, operatori de turism sau benzinării. Printre clienţii cei mai mari se numără Metro, Eni, Luft­hansa, American Express şi TUI.

În România, Medialine este prezentă încă din 2005 prin intermediul firmei Pro­gress ICT Solutions, însă până anul trecut activitatea companiei se rezuma doar la dezvoltarea de software pentru piaţa germană.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO