„Planul pentru România este să avem creşteri anuale de două cifre, astfel încât în următorii trei ani să ajungem la un business de 6-7 milioane de euro. Clienţii ţintă sunt companiile mijlocii care au circa 20-30 de utilizatori IT“, a declarat pentru ZF Martin Hörhammer, fondatorul şi CEO-ul Medialine.
Compania, înfiinţată în urmă cu 16 ani în Frankfurt, oferă soluţii software de business - ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relantionship Management), Document Management, servicii de mentenanţă şi servicii de cloud împreună cu tot ceea ce înseamnă infrastructură IT – servere, sisteme de reţelistică, soluţii de stocare, securitate şi virtualizare. Divizia de infrastructură IT are cea mai pondere în totalul afacerilor Medialine – 45%, aceasta fiind urmată de serviciile cloud – 30% şi soluţii software de business – 25%. Compania este prezentă în nouă mari oraşe din Germania, iar anul acesta a deschis şi un birou în Austria. Medialine se adresează companiilor de talie medie, în Germania acestea având circa 300-400 de angajaţi.
Cei mai mulţi clienţi provin din sectorul de producţie şi retail, însă compania are contracte şi cu bănci, operatori de turism sau benzinării. Printre clienţii cei mai mari se numără Metro, Eni, Lufthansa, American Express şi TUI.
În România, Medialine este prezentă încă din 2005 prin intermediul firmei Progress ICT Solutions, însă până anul trecut activitatea companiei se rezuma doar la dezvoltarea de software pentru piaţa germană.