Business Hi-Tech

Gigantul japonez Hoya testează piaţa din România cu ochelari tipăriţi 3D. Preţul unei perechi de ochelari Yuniku, brandul de ochelari tipăriţi 3D de Hoya împreună cu Materialise, porneşte de la 3.000 lei

Simona Ivan, director de marketing în cadrul Hoya Lens România

Simona Ivan, director de marketing în cadrul Hoya Lens România

Autor: Ioana Nita

23.05.2019, 09:53 1148

Hoya Vision Care, divizia specializată în producerea de lentile pentru ochelari din cadrul gigantului japonez Hoya, unul dintre cei mai mari jucători globali din industria de optică, a introdus pe piaţa locală brandul de ochelari imprimaţi 3D Yuniku, care se diferenţiază prin faptul că sunt personalizaţi pentru fiecare client în parte, ţinând cont atât de fizionimie cât şi de recomandările medicilor oftalmologi. Lentilele ochelarilor Yuniku sunt furnizate de Hoya, iar ramele sunt imprimate 3D de compania belgiană Materialise. Preţul unei perechi de ochelari Yuniku, lentile plus rame, porneşte de la 3.000 lei. 

„Vânzările cresc treptat. Până acum, în doi ani s-au vândut peste 500 de perechi de ochelari Yuniku în România. Vânzările vor continua să crească, mai ales că vom introduce şi o gamă mai avantajoasă ca preţ”, a declarat Simona Ivan, director de marketing în cadrul Hoya Lens România. Reprezentanţa locală Hoya, deschisă în urmă cu şase ani, a avut afaceri de 24 milioane lei în 2017, cu circa 18% mai mari faţă de anul precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO