Telekom România, format din foştii operatori Cosmote şi Romtelecom, pregăteşte lansarea mai multor produse şi servicii şi pachete fix mobil sub brandul „T“, dintre care o parte până la finele acestui an, ca parte a strategiei grupului de a-şi schimba „substanţial“ oferta odată cu adoptarea brandului german, a declarat într-un interviu pentru ZF Hans-Christian Schwingen, director de brand în cadrul grupului german Deutsche Telekom.
„Veţi vedea mai multe lucruri întâmplându-se în următoarele două luni din punctul de vedere al rebrandingului, sunt sute de proiecte în desfăşurare legate de acest rebranding şi mă aştept ca o parte dintre ele să fie finalizate până la sfârşitul anului“, a spus Schwingen.
Una dintre principalele provocări ale echipei de 2.000 de oameni care a pregătit cel mai mare proces de rebranding din istoria pieţei locale de telecomunicaţii, cu un buget de 15 milioane de euro - trecerea Cosmote şi Romtelecom la brandul „T“ al Deutsche Telekom, a fost ca publicul să nu creadă că întreaga operaţiune nu a fost decât una prin care grupul doar a schimbat o culoare.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- strategia de rebranding, costuri, etape, echipa care a coordonat procesul
- investiţia în noua platformă IPTV
- prima evaluare a rebrandingului, targeturi care vor fi urmărite; verificarea aplicării rebrandingului în teren