• Leu / EUR4.9461
  • Leu / GBP5.7088
  • Leu / USD4.7286
Business Hi-Tech

Ionuţ Grossu, Service-Return.Com: Companiile încep să caute beneficiile personalizate de service

Ionuţ Grossu, Service-Return.Com: Companiile încep să caute beneficiile personalizate de service

Autor: Cristina Bellu

16.05.2016, 14:06 439

Tot mai multe companii doresc beneficii personalizate de service. În România suntem noi cu aceste servicii pe piaţă, dar exista semnalele pozitive. Recent am introdus serviciul de return dedicat retailerilor online, a declarat la ZF Mobilio'16, Ionuţ Grossu, Managing Director Service-Return.Com.

Foarte multe companii investesc în moblitate.

Alte declaraţii:

Dacă în anii anteriori diferenţa dintre două terminale se făcea prin invovaţie şi tehnologie, astăzi o zonă importantă este reprezentată de servicii.

Apple şi Samsung reprezintă circa 70% din terminalele sosite într-un hub Service-Return.com.

Tabletele, deşi au un tred descendent pe piaţă, reprezintă totuşi o achiziţie foarte bună. La noi, doar 1% reprezintă procentul de tablete care ajunge într-un hub Service-Return.com, în timp ce 99% sunt telefoanele mobile.

Oamenii îşi doresc un pachet care să le asigure şi dispozitivul mobil. Acest lucru se poate realiza cu ajutorul serviciilor de extra garanţie.

În următorii cinci ani piaţa o să evolueze în funcţie de dimensiunea ecranului.

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9461
Diferență: 0,0142
Ieri: 4.9454
Azi: 4.7286
Diferență: -0,291
Ieri: 4.7424
Azi: 5.7088
Diferență: -0,7597
Ieri: 5.7525
Azi: 4.9311
Diferență: -0,3133
Ieri: 4.9466