Business Hi-Tech

Magazinul online NeaKaisa.ro şi-a crescut afacerile cu 130% în 2020, la 15 mil. lei: au explodat vânzările de lavoare şi baterii colorate. „Ţinta noastră pentru 2021 este să depăşim pragul de vânzări de 20 milioane de lei, luând în considerare o creştere de 30% faţă de anul precedent.“

Vlad Sardescu, cofondator al NeaKaisa.ro: Ianuarie şi februarie au fost două luni promiţătoare care se apropie de performanţele ultimelor luni ale lui 2020, când am resimţit o efervescenţă a pieţei.

Vlad Sardescu, cofondator al NeaKaisa.ro: Ianuarie şi februarie au fost două luni promiţătoare care se apropie de performanţele ultimelor luni ale lui 2020, când am resimţit o efervescenţă a pieţei.

Autor: Ioana Nita

12.04.2021, 10:50 1021

Magazinul online NeaKaisa.ro, specializat în comercializarea online de obiecte sanitare pentru baie şi bucătărie, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane lei, în creştere cu 130% faţă de 2019, în condiţiile în care tot mai mulţi români au ales să îşi reamenajeze spaţiul de locuit astfel încât să corespundă noului stil de viaţă dictat de pandemie, care obligă populaţia să îşi petreacă mai mult timp în casă. Numărul comenzilor înregistrate pe neakaisa.ro a crescut cu 80% în 2020, comparativ cu 2019, în timp ce valoarea medie a coşurilor de cumpărături a avut un avans de 20%, până la 1.800 lei.

„Pandemia a avut un impact destul de mare asupra modului în care fiecare dintre noi se raportează la spaţiul de locuit. Casa a preluat mult mai multe roluri, a devenit şi birou şi spaţiu de relaxare. De la doar câteva ore petrecute pe zi în interior, am ajuns brusc în situaţia de a ne petrece aproape 100% din timp în acelaşi ambient. Este un motivator foarte puternic şi pornind de la asta, foarte mulţi oameni au decis că este momentul să regândească spaţiul de locuit cât să acomodeze aceste noi nevoi“, a declarat pentru ZF Vlad Sardescu, cofondator al NeaKaisa.ro.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro