Business Hi-Tech

Ovidiu Pinghioiu, Cegeka România: Divizia de dezvoltare software a generat afaceri de 7,2 mil. euro în primele 6 luni din 2022, o treime din businessul total al companiei. Mizăm pe o cifră totală de afaceri de 48 mil. euro la final de an

Ovidiu Pinghioiu, director Applications în cadrul Cegeka România: Anul acesta a fost unul prielnic în ceea ce priveşte portofoliul de clienţi. Am dezvoltat parteneriate strategice cu clienţi din zona de finance şi banking, energie, retail şi am început colaborări cu start-up-uri din afara ţării. De la începutul anului până acum, am adăugat portofoliului nostru de clienţi un numar de 8 logo-uri noi – 5 clienţi din piaţa internă şi 3 clienţi de pe piaţa externă.

Ovidiu Pinghioiu, director Applications în cadrul Cegeka România: Anul acesta a fost unul prielnic în ceea ce priveşte portofoliul de clienţi. Am dezvoltat parteneriate strategice cu clienţi din zona de finance şi banking, energie, retail şi am început colaborări cu start-up-uri din afara ţării. De la începutul anului până acum, am adăugat portofoliului nostru de clienţi un numar de 8 logo-uri noi – 5 clienţi din piaţa internă şi 3 clienţi de pe piaţa externă.

Autor: Ioana Nita

21.10.2022, 11:00 153

Compania a adăugat 8 noi clienţi în portofoliu anul acesta, din care 5 de pe piaţa locală Divizia de dezvoltare software din cadrul Cegeka România are în prezent o echipă de circa 240 de specialişti Tehnologia low-code reduce cu peste 60% costul unui proiect, cât şi termenul de livrare.

Cegeka România, subsidiara locală a companiei de origine belgiană cu acelaşi nume, a adăugat anul acesta opt noi clienţi în portofoliu, dintre care cinci de pe piaţa internă, iar trei de pe piaţa externă, procesul accelerat de digitalizare din ultimii doi ani de pandemie continuând la nivelul tuturor verticalelor de business. Companiile cer în continuare soluţii noi, dar în acelaşi timp solicită şi proiecte de modernizare a vechilor soluţii IT pe care le folosesc. 

„Dacă la începutul pandemiei, foarte multe companii au accelarat digitalizarea, pentru a putea face faţă perioadei respective, pentru a putea să-şi desfăşoare operaţiunile în continuare, pentru a putea avea o comunicare eficientă şi sigură cu angajaţii lor şi pentru a oferi servicii foarte bune clienţilor, după doi ani observăm, în continuare, o tendinţă în creştere în zona digitalizării. Clienţii dezvoltă în continuare aplicaţii noi, adaugă module aplicaţiilor existente, optimizează procesele curente, dar decid şi modernizarea soluţiilor IT vechi pe care le aveau. Lumea businessului din România să află în cel mai mare proces de transformare digitală de până acum“, a declarat pentru ZF Ovidiu Pinghioiu, director applications în cadrul Cegeka România. El a adăugat că anul acesta compania s-a axat pe consolidarea relaţiilor cu clienţii existenţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO