Business Hi-Tech

Piaţa online de produse bio se aglomerează: MyOrganic.ro a pornit cu 25.000 euro şi a avut vânzări de 10.000 euro în şase luni

Sursa foto: https://www.facebook.com/myorganic.ro/photos

Sursa foto: https://www.facebook.com/myorganic.ro/photos

Autor: Ioana Nita

21.09.2018, 00:04 661

O echipă de patru antreprenori locali – Oana Totora, Octavian Văcă­rescu, Sergiu Vă­cărescu şi Ruxan­dra Tobă, au lansat în fe­bruarie anul acesta magazinul online myorganic.ro în urma unei investiţii de 25.000 euro (fonduri proprii), iar în prezent vânzările au ajuns la 10.000 euro.

„Investiţia iniţială este de 25.000 euro, bani care au mers către dezvoltarea plat­for­mei online, făcută «in-house», sto­curi de pro­duse şi marketing şi promovare online“, a declarat pentru ZF Oana Totora, cofon­da­toarea MyOrganic.ro. Magazinul online este administrat de compania Hello Nature, ai cărei acţionari sunt cei patru fondatori - Oana Totora (35%), Octavian Văcărescu (35%), Sergiu Văcărescu (15%) şi Ru­xan­dra Tobă (15%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO