Business Hi-Tech

Platforma EuCeMananc, cu eMAG în acţionariat, devine Tazz by eMAG şi adaugă în portofoliul de servicii produsele alimentare şi bunuri de larg consum

Iulian Stanciu, CEO al eMAG

Iulian Stanciu, CEO al eMAG

Autor: Cristina Bellu

17.04.2020, 10:27 1546

Platforma EuCeMananc, controlată în propoţie de 54% de eMAG, şi care activează în 17 oraşe din ţară, având peste 1.000 de restaurante partenere, îşi schimbă denumirea în Tazz by eMAG şi adaugă în portofoliul de servicii produsele alimentare şi de larg consum, introducând livrarea în maximum o oră pentru mâncare gătită, alimente sau alte produse pentru casă, potrivit unui anunţ comun al celor două companii.

Primii parteneri din afara restaurantelor care se alătură Tazz by eMAG, completând oferta existentă pe vechea platformă EuCeMananc sunt eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).

„Tazz by eMAG reprezintă o soluţie integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente, bunuri de larg consum şi orice alte produse utile din ofertele eMAG, Mega Image, Sensiblu, Dr.Max  sau dm”, explică Alin Serban, CEO Tazz by eMAG.

În ceea ce priveşte numărul de restaurante partenere, peste o mie sunt disponibile în momentul de faţă în aplicaţie, iar oferta este în creştere., McDonald's anunţând deja că se alătură ofertei Tazz by eMAG pentru început în Bucureşti, Timişoara, Arad, Cluj-Napoca, Brăila, Deva, Alba Iulia, urmând să acopere în curând toată ţara.

„Echipa EuCeMananc s-a adaptat rapid noului context, a văzut oportunităţile şi a extins rapid activitatea cu servicii noi şi o ofertă care include acum, pe lângă restaurante, şi produse alimentare, bunuri de larg consum şi produse diponibile în showroom-urile eMAG. Noul brand Tazz by eMAG reflectă viteza mare de livrare, dar şi extinderea gamei de produse" spune Iulian Stanciu, CEO al eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO