Business Hi-Tech

Redeleanu, UPC: Principalul motor de creştere pe piaţă sunt serviciile de internet

Robert Redeleanu, UPC: Mă aştept ca la finele anului rata de penetrare a serviciului de internet în baza de clienţi a UPC să depăşească media naţională.

Robert Redeleanu, UPC: Mă aştept ca la finele anului rata de penetrare a serviciului de internet în baza de clienţi a UPC să depăşească media naţională.

Autor: Adrian Seceleanu

10.09.2014, 00:06 216
Serviciile de internet fix reprezintă în acest moment principalul motor de creştere de pe piaţa de servicii de comunicaţii fixe din România, iar în aceste condiţii compania de cablu UPC mizează în principal în campania de toamnă, lansată ieri, pe abonamentul la net fix cu o viteză de descărcare / încărcare a datelor de 500 Mbps / 25 Mbps, dar şi pe posibilitatea oferită în premieră clienţilor de a-şi configura în peste 1.000 de variante serviciile de televiziune, net şi telefonie furnizate de operator, a declarat pentru ZF Robert Redeleanu, directorul de marketing al UPC.
 
„Internetul este cel mai important motor de creştere, acesta fiind şi segmentul pe care ne vom concentra investiţiile“, a declarat Rede­leanu. În prezent compania oferă serviciul de net cu viteze de până la 500 Mbps în 8 oraşe, faţă de 200 Mbps în restul zonelor, dar situaţia se va schimba „rapid“, a adăugat reprezentantul companiei de cablu.
 
„Investim în a lărgi acoperirea pentru vitezele de până la 500 Mbps şi probabil că vom aplica aceeaşi tactică precum în cazul serviciilor de 200 Mbps, cu care am început în 8 oraşe. Ne vom extinde rapid către toată reţeaua.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO