Business Hi-Tech

Relevance Management: Piaţa de soluţii de business intelligence creşte la 16,5 mil. euro

Ionuţ Toader managing partner, Rele­vance Management: În prima jumatate a anului am simţit, în general, optimism din partea companiilor în ceea ce priveşte evoluţia afacerii lor, dar şi prudenţă, în acelaşi timp.

Ionuţ Toader managing partner, Rele­vance Management: În prima jumatate a anului am simţit, în general, optimism din partea companiilor în ceea ce priveşte evoluţia afacerii lor, dar şi prudenţă, în acelaşi timp.

Autor: Ioana Nita

20.07.2015, 00:08 737

În prezent doar o treime dintre companiile din România folosesc o soluţie de business intelligence.

Piaţa locală de soluţii software de business intelligence (BI) va înregistra anul acesta o creştere moderată de circa 10%, la 16,5 milioane de euro, în condiţiile în care procesul de decizie şi adopţie a sistemelor de BI este îndelung gândit şi analizat înainte de achiziţie, în prezent doar o treime dintre companiile din România folosind o astfel de so­lu­ţie, potrivit reprezen­tan­ţilor Relevance Mana­ge­ment.

Compania este specializată în implementarea soluţiilor de BI pe plan local - sisteme soft­ware care permit interpretarea datelor colectate în companii astfel încât top managementul să dispună de analize şi statistici pentru a putea lua decizii.

„În prima jumătate a anului am simţit, în general, optimism din partea companiilor în ceea ce priveşte evoluţia afacerii lor, dar şi prudenţă, în acelaşi timp. Aşadar, decizia de a investi într-o soluţie de business intelligence în companiile medii şi mari pe care Relevance le adresează nu a fost una rapidă, ci mai degrabă calculată şi evaluată cu grijă. Pentru anul în curs credem că avansul soluţiilor de BI pe piaţa locală va fi de 10%, astfel că volumul total este estimat la 16,5 milioane de euro“, a declarat pentru ZF Ionuţ Toader, managing partner în cadrul Rele­vance Management.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
GERARD BAKER la Gala ZF 2024 (Editor global, The Wall Street Journal)