Business Hi-Tech

Retailerul de fotolii de masaj Komoder s-a mutat în online. “Avem 6-7 comenzi pe zi în România”

Retailerul de fotolii de masaj Komoder s-a mutat în online. “Avem 6-7 comenzi pe zi în România”

Adrian Rus, fondator Komoder

Autor: Adrian Seceleanu

03.04.2020, 06:00 96

Retailerul de fotolii de masaj Komoder, operat de compania Komoder Interactive SRL - cu afaceri de 16 mil. lei în 2019, şi-a închis toate magazinele fizice în contextul crizei coronavirus şi a trecut exclusiv la vânzări online şi prin telefon.

„Am decis atât pentru siguranţa angajaţilor, cât şi pentru cea a clienţilor noştri, să continuăm activitatea online, astfel că acum înregistrăm în medie 6 - 7 comenzi pe zi doar în România. Dacă înainte de pandemie 50% dintre comenzi erau asistate în showroom-urile fizice, acum vânzarea se încheie doar online sau la telefon. Colegii de la vânzări desfăşoară în continuare activitatea de consultanţă prin intermediul canalelor de comunicare la distanţă”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.

Traficul lunar pe site-ul komoder.ro s-a menţinut la 14.000 vizite, atât cât era şi înainte de criză.

În această perioadă, jumătate din echipa Komoder continuă să lucreze de acasă, respectiv echipa de vânzări. “Angajaţii din departamentele de livrare sau distribuţie, care în continuare fac muncă de teren, au fost echipaţi corespunzător şi deţin tot necesarul de instrumente utile în perioada de criză pentru a se proteja: mănuşi, măşti, dezinfectant”.

„Această criză va genera modificări în piaţa de consum. Consumatorul va fi mult mai atent la produse şi la furnizor, iar pe termen scurt acesta va încerca să negocieze cât mai mult preţul de achiziţie, un efect normal pentru o astfel de perioadă. În egală măsură, cred că oamenii vor pune mai mult accent pe sănătatea lor, a familiei, şi cred că priorităţile noastre se vor modifica.

Komoder a deschis de curând un showroom la Rotterdam. În 2019, Komoder a înregistrat o creştere a volumului de vânzări cu 60% mai mult faţă de anul precedent, ajungând la o cifra de afaceri de aproape 16 milioane de lei, creştere datorată, în primul rând, investiţiilor realizate pe tot parcursul anului.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO