Elefant.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală, are în plan să-şi majoreze anul acesta vânzările cu 20%, urmând să ajungă astfel la venituri totale de circa 162 mil. lei, în condiţiile în care în 2018 afacerile sale s-au situat la 135,4 milioane lei. Anul trecut, creşterea veniturilor a fost mai redusă, de doar 3,3%, dat fiind că retailerul s-a axat pe investiţii în tehnologie.
“În 2018 ne-am concentrat pe investiţii în tehnologie, acestea ridicându-se la 11 milioane lei, şi pe consolidarea operaţiunilor. Vrem să funcţionăm impecabil, la cele mai înalte standarde tehnologice. Totodată, financiar ne dorim să ajungem cât mai repede la break-even. Conform obiectivelor prezente, elefant.ro ţinteşte profitabilitatea în 2021. Rezultatele obţinute confirmă parcursul corect pe care elefant.ro îl are acum”, a declarat Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.