Business Hi-Tech

Românii au plătit 39 de milioane de facturi anul trecut prin terminalele britanicilor de la PayPoint

Mugur Dogariu, PayPoint România: Zonele rurale sunt foarte importante pentru noi. Suntem acolo unde în general nu poate să meargă nimeni. Nu o să vezi o bancă într-o comună de 5.000-10.000 de locuitori, însă o să vezi 2-3 terminale PayPoint.

Mugur Dogariu, PayPoint România: Zonele rurale sunt foarte importante pentru noi. Suntem acolo unde în general nu poate să meargă nimeni. Nu o să vezi o bancă într-o comună de 5.000-10.000 de locuitori, însă o să vezi 2-3 terminale PayPoint.

Autor: Ioana Nita

02.06.2014, 00:08 349

PayPoint România, subsidiara locală a grupului britanic cu acelaşi nume, a raportat pentru perioada martie 2013-martie 2014 afaceri de peste 33 de milioane de euro (28 mil. lire sterline), în creştere cu 16% faţă de anul fiscal precedent, cea mai mare pondere a veniturilor fiind reprezentată de procesarea plăţilor de facturi în numerar.

Compania a procesat în perioada martie 2013-martie 2014 peste 39 de milioane de facturi, în creştere cu 53% faţă de anul fiscal anterior pe fondul extinderii reţelei de puncte de plată, al colaborării cu noi furnizori şi al promovării prin campanii de marketing.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO