Business Hi-Tech

Shaohua Yang, general manager, OPPO România: În primele şase luni din 2023 s-au vândut 1,6 milioane de smartphone-uri pe plan local, în valoare de 560 mil. euro

Shaohua Yang, general manager, OPPO România: Ne aşteptăm ca piaţa de smartphone-uri să păstreze o direcţie similară celei de anul trecut, astfel că la nivel de volume ne aşteptăm ca a doua jumătate a anului să genereze peste 2 milioane de unităţi susţinute de evenimentele de shopping din această perioadă precum Black Friday sau sezonul cumpărăturilor de Crăciun.

Shaohua Yang, general manager, OPPO România: Ne aşteptăm ca piaţa de smartphone-uri să păstreze o direcţie similară celei de anul trecut, astfel că la nivel de volume ne aşteptăm ca a doua jumătate a anului să genereze peste 2 milioane de unităţi susţinute de evenimentele de shopping din această perioadă precum Black Friday sau sezonul cumpărăturilor de Crăciun.

Autor: Ioana Nita

31.07.2023, 11:00 110

Piaţa de smartphone-uri a continuat să scadă din punctul de vedere al numărului de unităţi şi să crească din punct de vedere valoric pentru că utilizatorii preferă modelele mai scumpe, dar cu performanţe mai bune.

Piaţa de smartphone-uri din Ro­mânia s-a situat în prima jumă­tate a acestui an la circa 1,6 mi­li­oane de unităţi, în scădere ca volum comparativ cu aceeaşi peri­oadă din 2022, însă în creştere ca valoare, vânzările totalizând 560 milioane de euro, plus 20% faţă de primul semestru al anului precedent, conform estimărilor reprezentanţilor locali ai brandului chinez de telefoane inteligente OPPO. Astfel, se menţine tendinţa înregistrată şi în 2022 - preferinţa pentru modele mai scumpe, piaţa locală de smartphone-uri ajun­gând anul trecut la 1,3 mld. euro, plus 20% comparativ cu 2021, şi la 3,5-4 milioane de unităţi, fiind constantă la nivelul numărului de uni­tăţi livrate.

„Piaţa locală continuă anul acesta într-o linie simi­lară cu cea de anul trecut, ast­fel că în primele şase luni esti­mă­rile noastre arată o contractare a nu­mă­rului total de dispozitive vândute către consumatorul final, suprapusă peste o creş­tere valorică de aproximativ 20%. Dacă ne uităm la segmentul produselor cu un preţ peste 2.000 de lei, unde OPPO a venit în pri­ma parte a anului cu modelul Find N2 Flip şi completează portofoliul cu modele din seria Reno10, observăm o creştere a numă­rului de unităţi vândute cu peste 30%. Prac­tic, aceste date confirmă tendinţa conform căreia consumatorii sunt deschişi să plăteas­că un preţ mai mare pentru un produs de la care aşteaptă mai multă performanţă“, a declarat pentru ZF Shaohua Yang, general manager pentru OPPO în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO