Business Hi-Tech

Stailer.ro a ajuns la a patra rundă de finanţare. Start-up-ul a ridicat o nouă investiţie de tip bridge de un milion de euro

Andrei Ursachi, CEO şi cofondator al Stailer

Andrei Ursachi, CEO şi cofondator al Stailer

Autor: Alexandra Cepăreanu

15.03.2022, 00:00 363

Start-up-ul local Stailer.ro din Cluj-Napoca, care a dezvoltat o platformă pentru programări şi atragere de clienţi noi pentru saloanele de înfrumuseţare şi stilişti, a ridicat o nouă investiţie de tip bridge în valoare de un milion de euro, de la un grup de investitori, arată informaţiile transmise de reprezentanţii companiei. În urma acestei investiţii, reprezentanţii start-up-ului au ca obiectiv consolidarea metricilor de performanţă (KPI) şi pregătirea companiei pentru intrarea în acţionariat a fondurilor de investiţii. „O relaxare deplină a restricţiilor şi perspectiva că pandemia a trecut creează o cerere ridicată în piaţă“, a spus Andrei Ursachi, CEO şi cofondator al Stailer. 

(…) Am ales să ridicăm o nouă rundă de investiţii de tip bridge pentru a ne asigura o poziţie foarte bună în negocierile cu fondurile de investiţii pentru următoarea rundă de investiţii de tip seed”,

El a adăugat că în urma investiţiei de tip bridge în valoare de un milion de euro, Stailer şi-a crescut valoarea de piaţă obţinută în ultimele luni. De asemenea, în cele patru runde de finanţare start-up-ul a  ajuns la investiţii în valoare de 2 milioane de euro.

„Cei mai importanţi factori care au contribuit la creşterea evaluării companiei sunt adopţia rapidă la nivelul consumatorilor, numărul de rezervări şi cererea în creştere din partea profesioniştilor de beauty.”

De asemenea, planurile de dezvoltare ale Stailer vizează şi consolidarea poziţiei în piaţa locală, urmând ca până la sfârşitul anului 2022 platforma să îşi extindă reţeaua în toate oraşele din România.

Platforma Stailer.ro livrează, în prezent, către saloanele partenere din reţea cel puţin 30.000 de clienţi suplimentari lunari, iar aproximativ 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă, au mai spus reprezentanţii start-up-ului.

Începând cu luna ianuarie a acestui an, Stailer a început înregistrarea în platformă şi a saloanelor de înfrumuseţare din Budapesta, urmând ca aplicaţia adresată consumatorilor să fie lansată în Ungaria în trimestrul al doilea din 2022.

În ceea ce priveşte numărul de utilizatori, obiectivul companiei Stailer este să ajungă până la finalul primului trimestru din acest an la o reţea de circa 1.500 de saloane şi 5.000 de stilişti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO