Business Hi-Tech

Stanley Yan, country manager, Honor România şi Bulgaria: Mulţi competitori încearcă să intre pe piaţa de smartphone-uri din România pentru că este a doua cea mai mare din Europa Centrală şi de Est

Stanley Yan, country manager, Honor România şi Bulgaria: Piaţa din România este diferită de toate ţările vecine din regiune. Putem vedea că apar sau sunt prezente pe piaţa din România mai puţine branduri, pentru că acestea vin şi pleacă repede, nu rezistă. În schimb, Bulgaria şi pieţele precum Cehia sau Slovacia au mai multe branduri disponibile.

Stanley Yan, country manager, Honor România şi Bulgaria: Piaţa din România este diferită de toate ţările vecine din regiune. Putem vedea că apar sau sunt prezente pe piaţa din România mai puţine branduri, pentru că acestea vin şi pleacă repede, nu rezistă. În schimb, Bulgaria şi pieţele precum Cehia sau Slovacia au mai multe branduri disponibile.

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.03.2024, 12:00 113

Călin Clej, director de marketing, Honor România şi Bulgaria: Utilizatorii merg din zona mainstream către zona high-end şi din zona entry-level către zona superioară. Vedem segmente de preţ care dispar şi vedem o intensificare a modelelor lansate atât de noi, cât şi de competitorii noştri, în zona telefoanelor cu preţuri de la 600 euro la 800 euro, care până acum era destul de instabilă.

Piaţa românească de smartphone-uri este dinamică şi diferă de toate pieţele din regiune, a spus Stanley Yan, country manager în cadrul Honor România şi Bulgaria. El a explicat că pe piaţa locală concurenţa este intensă, iar producătorii de smartphone-uri vor să intre cu brandurile lor pe piaţa din România pentru că este a doua cea mai mare din Europa Centrală şi de Est. 

„Piaţa românească este foarte dinamică, iar concurenţa este foarte intensă. Astfel, putem observa că există branduri foarte puternice care domină piaţa. În cei opt ani de experienţă pe care i-am adunat în România am observat că piaţa românească de profil a evoluat de la una în curs de dezvoltare la o piaţă dezvoltată. Şi mulţi competitori încearcă să intre pe această piaţă pentru că este a doua cea mai mare din Europa Centrală şi de Est. Putem vedea că apar sau sunt prezente pe piaţa din România mai puţine branduri, pentru că acestea vin şi pleacă repede, nu rezistă.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO