Business Hi-Tech

Start-up-ul româno-german StageMe.Live vrea să acceseze o finanţare de 160.000 euro: Deja am reuşit să atragem 60% din investiţie

Start-up-ul româno-german StageMe.Live vrea să acceseze o finanţare de 160.000 euro: Deja am reuşit să atragem 60% din investiţie

Autor: Ioana Nita

20.09.2021, 19:00 667

StageMe.Live, start-up româno-german care dezvoltă o soluţie de video live streaming pentru e-commerce, şi-a propus să atragă o investiţie de 160.000 de euro, echivalentul a 10% din companie. Start-up-ul a reuşit deja să obţină 60% din investiţia ţintită, proiectul StageMe.Live fiind evaluat acum la 1,6 milioane de euro.

Soluţia StageMe.Live, de tip SaaS, se adresează magazinelor online care vor să îşi crească vânzările, engagement-ul din partea clienţilor faţă de brandul sau produsele comercializate, dar şi să îşi fidelizeze actualii clienţi, cu ajutorul unui nou canal de marketing: video live streaming, ce oferă sesiuni de shopping interactive, personalizate, care sporesc experienţa de utilizare a consumatorilor finali şi le dă acestora posibilitatea să găsească răspunsuri la întrebările care, altfel, i-ar împiedica să finalizeze achiziţiile online. Soluţia reduce astfel diferenţa dintre experienţa online, rapidă şi eficientă, şi cea senzorială, specifică magazinelor fizice, experienţa finală de shopping fiind mai aproape de dezideratele clienţilor. Acest lucru se traduce în conversii mai mari, cu până la 80% per eveniment, susţin dezvoltatorii StageMe.Live.

„Imaginaţi-vă un mix între canalele de teleshopping din trecut şi video-urile de unboxing din prezent. Noi facem un mix între cele două şi livrăm soluţia whitelabel / branduită, sub numele fiecărui portal de comerţ electronic. În plus, proprietarii datelor şi brandingului sunt chiar magazinele online, în contrast cu platformele de social media, iar totul se întâmplă pe site-urile comercianţilor, integrarea cu soluţia noastră făcându-se în doar câteva minute”, a explicat Christian Wilhelm Roth, CEO al StageMe.Live.

Soluţia StageMe.Live funcţionează nativ în browserele telefoanelor mobile şi desktop-urilor, nefiind necesară instalarea de alte plugin-uri sau aplicaţii. Pentru a putea face live stream este nevoie doar de o cameră video, de un microfon şi de o conexiune la internet, orice om de vânzări putând face live stream, nu numai influenceri, reducând astfel costurile.

Runda de finanţare va permite dezvoltarea soluţiei de video live streaming, adăugarea de noi facilităţi, în funcţie de cererea de pe piaţă şi de nevoile clienţilor, scopul principal fiind creşterea venitului recurent pentru a atrage o rundă viitoare de investiţii, proiecţiile luând în calcul 500 de clienţi activi în primul an.

Runda de finanţare este susţinută de mai mulţi investitori privaţi, Lead Investor fiind Florin M. Pop, membru al grupului de investitori Transylvania Angels Network, şi unul dintre cei mai activi investitori din România, cu investiţii în peste 15 proiecte de start-up, în diferite domenii. Cu o experienţă de peste 20 ani în Stock Exchange şi Angel Investing, dar şi în Lead Investing în companii precum BlugentoTelios CareAiVABOOKR etc., el va coordona runda actuală, dar şi strategia următoarelor runde de investiţie.

“M-am alăturat ca şi Lead Investor şi Board Advisor în StageMe.Live pentru că îmi plac produsul şi echipa. În echipă am găsit o complementaritate de profile şi competenţe foarte atractivă pentru un investitor. De asemenea, sunt implicaţi oameni care au mai experimentat acest “path” de start-up scale-up, lucru care reprezintă un atu important pentru proiect. Produsul are un potenţial mare de globalizare, şi este prezent într-o piaţă cu un trend incontestabil de creştere”, a precizat Florin M. Pop, Lead Investor la StageMe.Live.

Echipa StageMe.Live este formată din Christian Roth, antreprenor născut în Germania, din familie de români, cu background în domeniile financiar şi juridic, el fiind  CEO – ul şi iniţiatorul proiectului, alături de Andrei Buze, CTO în cadrul proiectului, antreprenor şi programator, cu experienţă de aproape 10 ani în industria de streaming, şi Mihai Motocu, COO şi serial entrepreneur, cu background în tech, finanţe şi business development, cu peste 15 ani de experienţă în industria de  streaming.

În afară de Florin M. Pop, din echipa strategică a StageMe.Live fac parte şi Sandu Băbăşan, CEO al companiei Blugento şi unul dintre cei mai recunoscuţi antreprenori din online-ul românesc, cu o vastă experienţă de business, şi Marius Roman, antreprenor, de profesie avocat, cu expertiză în drept financiar, tranzacţii M&A şi tehnologie, care s-a alăturat proiectului ca business advisor.

„Pandemia ne-a făcut pe toţi să ne mutăm în online şi să ne arate ce confortabil e acolo. În viitor, trendul se va păstra şi vom vedea un mix între lumea reală şi cea digitală, iar live streaming-ul va fi infrastructura de bază care va suporta tot traficul de comunicare”, spune Sandu Băbăşan, Strategic Advisor la StegeMe.Live.

StageMe.live se bazează pe un model freemium, cu următoarele planuri tarifare: “free forever” – gratuit pentru un eveniment live lunar, limitat la 30 de minute fiecare, cu până la 50 de privitori, o calitate video a stream-ului live de până la 720p; “premium” - 99 euro / lună pentru 3 evenimente live lunar, limitate la 45 de minute fiecare, cu până la 100 de privitori, o calitate video a stream-ului live de până la 720p; “advanced” - 499 euro / lună pentru 5 evenimente live lunar, limitate la 60 de minute fiecare, cu până la 100 de privitori, o calitate video a stream-ului live de până la 1080p; “personalizat” – de la 899 euro / lună.

Pentru început, soluţia va fi destinată magazinelor online din România şi din regiunea DACH (Germania, Austria şi Elveţia vorbitoare de limbă germană), urmând ca, ulterior, StageMe.Live să îşi extindă prezenţa şi în alte ţări din Europa.

„Avem clienţi care lucrează la implementarea acestui sistem şi promovează viitoarele evenimente. Estimăm că acest fenomen va lua amploare, imediat după ce primii noştri clienţi vor deservi ca exemplu”, a menţionat Andrei Buze, CTO StageMe.Live.

AFACERI DE LA ZERO