Business Hi-Tech

Start-up-ul Softlead care a creat un marketplace pentru soluţii software, lansează un model de licenţe de tip enterprise. Alexandra Roată, cofondator: Modelul este gândit pentru companiile care au sute, zeci sau mii de clienţi B2B

Alexandra Roată, cofondator al Softlead.

Alexandra Roată, cofondator al Softlead.

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.07.2023, 15:28 136

Softlead, start-up-ul local care a dezvoltat o platformă de tip marketplace prin care ajută companiile să aleagă soluţia software potrivită pe baza ADN-ului lor digital, anunţă lansarea unui model de licenţe de tip enterprise realizat pentru companiile care au sute, zeci sau mii de clienţi business to business (B2B), au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.

„(...) În contextul nevoii de digitalizare şi al contextului economic actual, pentru domenii precum telecomunicaţii, banking sau servicii, Softlead Digital DNA este un avantaj competitiv pe care orice jucător de top în poate oferi ca susţinere clienţilor şi partenerilor săi. Lansăm un model de licenţe enterprise, gândit special pentru companiile care au sute, zeci sau mii de clienţi (B2B) şi care vor putea beneficia de aplicaţie într-un format personalizat, gândit pentru fiecare nişă în parte”, a spus Alexandra Roată, cofondator al Softlead.

Soluţia este utilă în special în companiile mari, acolo unde procesele şi activităţile de business sunt numeroase şi pot genera erori şi dificultăţi în stabilirea etapelor de digitalizare, potrivit datelor furnizate de utilizatorii Softlead Digital DNA. De asemenea, peste 51% dintre utilizatorii Softlead Digital DNA sunt companii cu cifre de afaceri de peste 1 milion de euro, iar dintre aceştia, 19% au avut încasări de peste 10 milioane de euro.

„Circa 28,7% dintre utilizatorii Softlead Digital DNA plănuiesc să aloce bugete cuprinse între 25.000 şi 50.000 de euro pentru achiziţii şi implementări software”, conform reprezentanţilor start-up-ului românesc.

Softlead Digital DNA este o soluţie software ce asistă şi ghidează companiile să afle care este gradul curent de digitalizare, care sunt tipurile de aplicaţii de care au nevoie în raport cu obiectivele de business şi cu specificul industriei, care sunt cei mai potriviţi funizori IT, cum se poziţionează în raport cu propria competiţie sau care sunt bugetele necesare achiziţiei software.

În 2022, prin platforma Softlead s-au primit cu peste 72% mai multe solicitări de oferte personalizate pentru soluţii software comparativ cu anul 2021, valoarea totală a proiectelor fiind estimată la peste 6,2 milioane de euro, cu 50% mai mult decât în anul anterior, au mai transmis reprezentanţii companiei. 

„În topul industriilor care au solicitat oferte pentru achiziţii şi implementări software se află: companiile care oferă servicii (16.87%), domeniul medical (15.49%), producţia (14.42%), construcţiile (11.66%), domeniul IT&C (8.1%), retail (5.83%), transport (4.6%) sau financiar (4.14%).”

În ultimii ani, peste 15.000 de companii au folosit Softlead pentru a face primii paşi în alegerea suitei de tehnologii sau de aplicaţii software potrivite lor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO