„Abia începem să lansăm pe piaţă soluţiile smarthome, România fiind prima ţară din lume în care am introdus dispozitivele MioSmart. Urmează ca treptat să lansăm produsele şi pe celelalte pieţe din Europa, Ungaria fiind următoarea ţară”, a declarat Mariusz Manowski, şeful operaţiunilor pentru Europa Centrală şi de Est în cadrul MiTAC Europa - subsidiara grupului taiwanez MiTAC International Corp care operează brandul Mio, cunoscut în principal pentru sistemele de navigaţie pentru autovehicule.
Piaţa de dispozitive smarthome, care le permit utilizatorilor să îşi automatizeze şi securizeze totodată o serie de procese din casă prin intermediul unor senzori conectaţi la internet - închiderea sau deschiderea uşilor sau a ferestrelor, alerte pentru scurgeri de apă sau gaze etc. - este abia la început, în condiţiile în care retailerii şi companiile telecom au introdus astfel de soluţii pe plan local în ultimii doi ani. Principalii jucători prezenţi pe acest segment pe plan local sunt producătorul taiwanez D-Link, compania chienză TP-Link şi polonezii de la Fibaro.