Business Hi-Tech

Veniturile totale ale Orange România au scăzut în 2019 la 1,112 mld. euro. Numărul total de clienţi ai liderului pieţei s-a apropiat de 11 milioane. Liudmila Climoc, CEO: Suntem încrezători că Orange Money va deveni gradual partenerul de banking pentru un număr din ce în ce mai mare de clienţi

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: Suntem încrezători că Orange Money va deveni gradual partenerul de banking pentru un număr din ce în ce mai mare de clienţi.

Autor: Adrian Seceleanu

14.02.2020, 00:07 1472

Cele mai mari creşteri ale numărului de utilizatori au fost înregistrate de serviciile de plăţi cu mobilul şi de internet fix.

Orange, liderul pieţei de telecom din România, subsidiară a grupului francez cu acelaşi nume, a înregistrat în 2019 venituri totale (din vânzarea de servicii, telefoane, accesorii) de 1,112 mld. euro, în scădere cu 1,2% faţă de anul anterior, în timp ce numărul total de clienţi pentru serviciile mobile, fixe şi de televiziune a fost de 10,941 de milioane, în creştere cu 1,7% comparativ cu finalul T4/2014. În trim. 4 compania de comunicaţii a avut venituri de 299 mil. euro, mai mari cu 2,4% faţă de anul anterior, conform datelor grupului.

range nu oferă detalii despre veniturile obţinute exclusiv din vânzarea de servicii. „2019 a fost un an sub auspiciile inovaţiei. Odată cu lansarea reţelei Orange 5G am făcut un pas important spre reţelele viitorului şi spre noile tehnologii digitale. Am construit propria reţea de fibră optică, pe care o dezvoltăm progresiv, şi suntem mândri să oferim clienţilor servicii fixe prin intermediul reţelei noastre de fibră optică, la standardele de calitate devenite deja definitorii pentru Orange. Viitorul este despre simplificare, de aceea serviciile financiare mobile sunt o altă zonă pe care ne concentrăm. Suntem încrezători că Orange Money va deveni gradual partenerul de banking pentru un număr din ce în ce mai mare de clienţi“, a comentat rezultatele Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO