Business Hi-Tech

Vodafone România lansează V-Hub - o platformă de educaţie digitală pentru IMM-uri - dar şi cu noi soluţii digitale şi IoT dedicate, cu un model bazat pe subscripţie lunară

Mihnea Rădulescu, directorul diviziei Vodafone Business: Din păcate, companiile mici şi mijlocii au fost puternic lovite şi cele mai expuse, în special pe fondul unui grad de digitalizare scăzut.

Mihnea Rădulescu, directorul diviziei Vodafone Business: Din păcate, companiile mici şi mijlocii au fost puternic lovite şi cele mai expuse, în special pe fondul unui grad de digitalizare scăzut.

Autor: Alex Ciutacu

11.06.2021, 00:05 427

♦ Printre soluţiile introduse de companie se numără: telefonul mobil utilizat drept POS, soluţii de management al flotelor auto sau un creator de magazine online de la zero ♦ În parteneriat cu Syswin Solutions, Vodafone le oferă fermierilor staţii echipate cu senzori, la abonamente care pleacă de la 200 de euro/lună.

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de comunicaţii fixe şi mobile din România, vrea să fie mai prezent în zona companiilor mici şi mijlocii din piaţa locală, prin instrumente digitale şi soluţii IoT (internet of things), în contextul în care operatorul şi-a construit deja o prezenţă puternică cu oferta business în rândul companiilor mari.

„Când vorbim de digitalizare pentru IMM există un ecosistem care are la bază servicii de telecomunicaţii, iar pe platforma de telecomunicaţii se construieşte un întreg ecosistem de IoT, adică senzori conectaţi care au o interfaţă de telecomunicaţii şi care colectează date despre diverse lucruri. (...) Soluţiile ICT vin cu software sau echipamente care ajută mult lanţul valoric al unei companii“, a explicat Mihnea Rădulescu, directorul diviziei Vodafone Business, joi, în cadrul unei conferinţe de presă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO