Business Hi-Tech

Vodanet: focus pe proiecte online de nisa si o tinta de afaceri de 1 mil. euro

Vodanet: focus pe proiecte online de nisa si o tinta de afaceri de 1 mil. euro
05.07.2006, 19:13 27

Compania de publishing online Vodanet mizeaza in acest an si pe efectul lansarii unor proiecte de nisa pentru a atinge la sfarsitul lui 2006 o cifra de afaceri de un milion de euro, fata de 380.000 de euro in 2005, au estimat oficialii companiei.
Unul dintre proiectele Vodanet este CrediteOnline.ro, care ar urma sa fie lansat pana la sfarsitul lunii august, si pe care compania urmareste sa il transforme intr-un portal de informare completa in ceea ce priveste sursele de finantare pentru persoanele fizice.
"Investitia se ridica la 25.000 - 30.000 de euro pentru demararea proiectului, 5-6 angajati permanenti urmand sa aiba in responsabilitate crediteonline.ro", a precizat pentru ZF Marius Soare, Project manager la Vodanet. "Pe termen mediu dorim includerea in acest portal si a ofertelor de bunuri si servicii care fac necesare creditele (oferte imobiliare, turism, invatamant etc.). Nu ne propunem sa devenim un broker de servicii financiare in acest moment, ceea ce inseamna ca nu o sa constituim dosare de credit si sa finalizam aplicatiile solicitantilor de credit. Scopul nostru este sa realizam o platforma de informare, avand o legatura stransa cu finantatorii (banci, institutii financiare nebancare, brokeri de credite), punand in legatura cele doua parti ale unui contract de credit", a declarat Marius Soare. "Speram ca in 9-12 luni acesta sa devina principalul loc de informare online al solicitantilor de credit", adauga el.
In ce priveste motivele care au stat la baza lansarii acestui proiect, oficialii Vodanet mentioneaza "accesul la Internet a unui numar tot mai mare de utilizatori, cat si cerintele acestora in ceea ce priveste accesul la informatie de valoare". Potrivit lui Marius Soare, "piata creditului pentru persoanele fizice a trecut din faza primara (cand doar faptul de a avea o oferta de creditare iti aducea clientii) intr-o faza intermediara, in care accesibilitatea si costul unui produs de creditare reprezinta elementele esentiale in luarea unei decizii de achizitionare a unui credit si se indreapta destul de repede spre maturitate. Produsele de creditare simple vor lasa locul pachetelor de produse si servicii financiare care vor cuprinde atat avantaje financiare, cat si avantaje aditionale (discount-uri la diverse produse, oferte de fidelizare etc.) prin care clientul devine principalul 'activ' pentru un finantator."
Conform oficialilor Vodanet, la data lansarii portalul va avea incheiate parteneriate cu LibraBank, Banca Transilvania si Banca Romaneasca, prin intermediul carora sa poata fi furnizate informatii complete despre ofertele de creditare. Vodanet poarta discutii si cu BCR si ING. "Este important ca ceea ce prezentam sa aiba un grad foarte mare de acuratete. Din acest motiv, exista deja semnate parteneriate cu un numar de finantatori, modalitate prin care avem acces la toate costurile unui credit.
Incercam sa simulam pana la nivel de grafice de rambursare si date de plata a ratelor ofertele respective, astfel incat sa verificam inclusiv comunicarile bancilor", adauga Soare.
Strategia de dezvoltare a portalului prevede si includerea unor linkuri catre CrediteOnline in magazinele online locale, "unde se vor pune la dispozitie instrumente de finalizare a ofertelor de finantare. Momentan suntem in discutii cu anumiti finantatori in preluarea solicitarilor venite pe acest canal", a mai spus oficialul Vodanet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO