Business Hi-Tech

ZF ecommerce Summit 2023. Oana Antohe, director eMAG Marketplace: Anul acesta vom consolida ce am făcut până acum şi vom contrui pe zona aceasta de programe şi soluţii pentru selleri şi clienţi

Oana Antohe, director eMAG Marketplace

Oana Antohe, director eMAG Marketplace

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.03.2023, 16:07 87

Creşterea e-commerce-ului ar putea fi susţinută de o gamă mai largă de produse care să se găsească în mediul digital, investiţii în servicii de livrare mai rapidă, metode diversificate de plată şi programe de loializare a clienţilor, consideră Oana Antohe, director eMAG Marketplace.

„Ce ar susţine creşterea şi adopţia? Vorbim de livrare mai rapidă şi metode diversificate de livrare, metode de plată mai diverse şi programe precum cele de loializare a clienţilor sau posibilitate de promovare suplimentară a produselor. Anul acesta este unul în care vom consolida ce am făcut până acum şi vom contrui pe zona aceasta de programe şi soluţii pentru selleri şi clienţi”, a spus Oana Antohe în cadrul conferinţei ZF ecommerce Summit 2023.

 

Alte declaraţii

Planuri şi estimări pentru anul acesta – 2023 un an pentru consolidări. Am lucrat intens în ultimul an pentru a reuşi să aducem un număr mult mai mare de selleri şi volume mai mari de marfă în depozitul nostru. În perioada următoare o să vedem o adopţie mai mare pe zona de fulfillment – care le va permite sellerilor să livrez din depozitul nostru peste graniţele ţării. Dar îmbunătăţim şi modelul nostru de livrare peste hotare, pentru clienţii care se ocupă singuri de acest lucru.

Vom investi în creşterea gamei de produse din eMAG Genius şi probabil că vom continua investiţiile în eMAG Ads pentru ca din ce în ce mai mulţi selleri să se bucure de vizibilitate şi de avantajele pe care le aduce.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO