Business Hi-Tech

ZF ecommerce Summit 2023. Radu Ionescu, Director Product Management, Mastercard: Trebuie să găsim o balanţă între experienţa utilizatorilor atunci când fac plata online şi securitate. Creşterea plăţilor cu cardul este clară, trebuie să ne concentrăm pe educarea pieţei

Radu Ionescu, Director Product Management, Mastercard

Radu Ionescu, Director Product Management, Mastercard

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.03.2023, 12:47 91

Plăţile online cu cardul continuă tendinţa de creştere, însă jucătorii de profil trebuie să oferă o experienţă cât mai simplă şi rapidă utilizatorilor, dar şi securitate, pentru ca aceştia să continue adopţia acestei metode de plată, a spus Radu Ionescu, Director Product Management, Mastercard, în cadrul conferinţei ZF ecommerce Summit 2023.

„Nu este doar despre securitate ci şi despre experienta utilizatorilor şi trebuie să existe o balanţă între cele două. Pe partea de autentificare, spre exemplu, este importantă autentificarea prin biometrie, care converteşte cu cel puţin cu 10% mai bine, iar aici este mai mult de lucru pe partea de educaţie, cum trimitem acest mesaj către client pentru a înţelege de ce este mai bine să se autentifice astfel”, a spus Radu Ionescu.

 
 

Alte declaraţii

Tendinţe – ce vedem la nivelul de CEE (Central and Eastern Europe), iar România e lider în această zonă, o atenţie sporită privind rata de conversie. Odată cu creşterea volumelor de plată online toată lumea a realizat că e o oportunitate să accelerăm să îmbunătăţim rata de conversie. E un trend şi trebuie să vedem cum putem optimiza.

Creşterea plăţilor cu cardul este clară, nu mai e la fel de accelerate ca în pandemie dar încă este.

Rata de frauda este jos dar trebuie să ne asigurăm că ne putem proteja. Metodele de fraudă avansează foarte repede şi trebuie să ţinem pasul.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO