Business Hi-Tech

ZF Live. Florin Peţu, AdMarks Media: Obiectivul unui site trebuie să fie să ajungă în primele trei poziţii de rezultate pe Google. Nu mai caută nimeni în pagina a doua

Autor: Ştefan Stan

11.05.2017, 18:45 594

Dacă în urmă cu cinci ani era un obiectiv pentru un site să ajungă pe prima pagină din Google, acum principalele poziţii targetate ar trebui să fie primele trei de pe prima pagină, a spus Florin Peţu, managing partner al AdMarks Media, la emisiunea de business ZF Live.

„Prima pagină de rezultate pe Google are 14 poziţii: patru anunţuri plătite şi restul organice. Începând cu anul trecut, primele patru rezultate sunt plătite. Oamenii au acest gest reflex de Facebook, doar scanează informaţia şi nu mai citesc. Nu mai caută nimeni în pagina a doua“, a spus Peţu.

Campaniile de marketing digital pentru un site pornesc de la 300-400 de euro pe lună, pentru site-uri simple de prezentare, şi pot ajunge până la 3.000 de euro pe lună, în funcţie de complexitatea proiectului.

În funcţie de fiecare proiect în parte, AdMarks estimează un timp în care site-ul ajunge pe prima pagină din Google. Florin Peţu spune proprietarii de business, deşi vor să ajungă acolo cât mai repede, trebuie să înţeleagă că este o investiţie pe termen mai lung şi că sunt şanse ca în primele luni să nu vadă niciun rezultat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24